beantwoord

Betaald en toch herinnering

  • 3 September 2023
  • 6 reacties
  • 58 x bekeken

Op 25-8 werd telefoonrekening afgeschreven van rabo, dat is teruggeboekt, op 31-8 betaald met ing met factuur en klantnummer, 1 september betaalherrinnering, na 5 dagen niet betalen zou ik afgesloten worden, maar ik heb het wel betaald, alleen via ing ipv rabo.

Ik heb gelijk tele2 gebeld, steeds word ik verbroken als de meneer aan de telefoon zeg even te kijken voor me, hij snapte me ook niet.

Wie kan me helpen??

icon

Beste antwoord door eric 3 September 2023, 09:45

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Daisyhoi 

Handmatig overboeken heeft tot 5 werkdagen verwerkingstijd.  Ook aan de Tele2 kant moet dit nu handmatig worden verwerkt. 

En moet ik nu iets doen voor dat ik afgesloten word?

Dat kan helaas echt niet omdat ik het nodig heb voor mijn werk

En als ik ze bel snappen ze me niet en word ik ineens opgehangen als ze gaan kijken

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Daisyhoi 

Normaal zit er nog wel wat tijd tussen de herinnering en afsluiten hoor.  Maar volgende keer kun je beter de automatische incasso niet storneren maar even geld van die ING naar de Rabobank overschrijven. Als het voortaan altijd van de ING geïncasseerd moet worden kun je in mijn.tele2.nl de rekening wijzigen.

Daar heeft u helemaal gelijk in! Ik heb er van geleerd. Werkt u bij Tele2? En als dit het emailtje is? Is er dan kans dat ik afgesloten word over een paar dagen?

Reputatie 7
Badge +12

Dit is een klant helpt klant forum. Directe klantenservice is er alleen telefonisch.  Je kunt in mijn.tele2.nl kijken naar de status van je facturen. 

De email gaf juist een mogelijkheid om via Ideal te betalen, ook vanaf de ING. Door handmatig overboeken kost het meer tijd.  Maar zou de komende week moeten goedkomen.

Oke dankjewel! 

Ja ik zag het ook, als ik er op klik staat er ook nog dat ik kan betalen, ik heb het gewoon niet handig gedaan, haha

Super bedankt voor uw tijd!!

Reageer