Lang wachten op terugstorting na annulering

  • 6 August 2023
  • 1 reactie
  • 32 x bekeken

Ik wacht ondertussen al langer dan 3 maanden op me geld heb ondertussen 10 of meer mederwerkers gesproken moet elke x 2 weken wachten maar tot de dag van vandaag heb ik mijn geld nog niet terug slechte zaak 

ik heb 245,41 aanbetaald geld zou binnen 2 weken gestort zijn op mijn rekening kijk hoelang ik al aan het wachten ben kan toch niet heb via jullie ideal link aanbetaling gedaan voortaan ga ik niks meer aanbetalen als je het zo werkt heel die systeem van jullie klopt niet  sjonge jongen!

Marciano van Tele2 8 maanden geleden

Hi Kevin, allereerst van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je al een tijdje wacht op de terugbetaling en ik snap volkomen dat je dit zo snel mogelijk terug wil hebben. Ik weet alleen uit ervaring dat als de betaling is zoekgeraakt, het inderdaad wel even kan duren. Maar maak je geen zorgen; het geld komt hoe dan ook bij je terug. Ik heb alle contactmomenten ook nagelezen, zodat ik volledig op de hoogte ben van de situatie. Ik snap dat het niet fijn is om veel medewerkers te spreken, maar ik snap volledig hoe het komt dat je hetzelfde van ze hoort. Er zijn inmiddels meerdere vragen en verzoeken om een onderzoek te starten uitgezet naar de afdeling die gaat over terugbetalingen. Één is genoeg en er moest eigenlijk worden afgewacht op de reactie op het eerste verzoek.

Dat gezegd hebbende, laten we ons richten op de huidige situatie en hoe het nu verder gaat. De case die momenteel uitstaat wordt - als het goed is - deze week opgepakt, volgens de geplande verwerkingstijd van de juiste afdeling. Houd er rekening mee dat het altijd iets langer kan duren. Ik weet namelijk niet hoe druk het momenteel is, maar ik geef je deze case in ieder geval mee: 64937508. Ik zal deze case deze week ook voor je in de gaten houden om te zien of er updates zijn over de terugbetaling. 

Mijn excuses voor de vertraging en ik hoop je snel goed nieuws te kunnen brengen!

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hi Kevin, allereerst van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je al een tijdje wacht op de terugbetaling en ik snap volkomen dat je dit zo snel mogelijk terug wil hebben. Ik weet alleen uit ervaring dat als de betaling is zoekgeraakt, het inderdaad wel even kan duren. Maar maak je geen zorgen; het geld komt hoe dan ook bij je terug. Ik heb alle contactmomenten ook nagelezen, zodat ik volledig op de hoogte ben van de situatie. Ik snap dat het niet fijn is om veel medewerkers te spreken, maar ik snap volledig hoe het komt dat je hetzelfde van ze hoort. Er zijn inmiddels meerdere vragen en verzoeken om een onderzoek te starten uitgezet naar de afdeling die gaat over terugbetalingen. Één is genoeg en er moest eigenlijk worden afgewacht op de reactie op het eerste verzoek.

Dat gezegd hebbende, laten we ons richten op de huidige situatie en hoe het nu verder gaat. De case die momenteel uitstaat wordt - als het goed is - deze week opgepakt, volgens de geplande verwerkingstijd van de juiste afdeling. Houd er rekening mee dat het altijd iets langer kan duren. Ik weet namelijk niet hoe druk het momenteel is, maar ik geef je deze case in ieder geval mee: 64937508. Ik zal deze case deze week ook voor je in de gaten houden om te zien of er updates zijn over de terugbetaling. 

Mijn excuses voor de vertraging en ik hoop je snel goed nieuws te kunnen brengen!

Reageer