beantwoord

Correlatie-ID Google

  • 14 July 2023
  • 5 reacties
  • 117 x bekeken

Er is 19,99 van mijn Tele 2 factuur afgeschreven van een google app. Er staat niet bij van welke app, heel frustrerend, dus niet te checken of dit klopt. Ik wil een claim leggen bij google via website: https://pay.google.com/payments/u/0/unauthorizedtransactions#

 

Zij vragen dit: Correlatie-ID (vraag uw provider naar deze ID) en bij info staat:

Deze bestaat uit een combinatie van cijfers, voorafgegaan door de letter 'g'. Bijvoorbeeld g123456789012345678. De indeling en het aantal cijfers verschilt per provider.

Hoe kom ik aan dit nummer van Tele 2? Want mijn claim wordt geweigerd en Tele 2 kan niet zeggen welke app 19,99 heeft afgeschreven. Dank!

 

icon

Beste antwoord door Jason C 12 August 2023, 11:09

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Hi @Jason C Geen zorgen, ik help je graag hierbij verder! Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee of ik hierover iets kan terugvinden! 

 

Meer informatie over dit onderwerp kun je ook terugvinden op onze website: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/factuur-betalen/hoger-dan-verwacht/apps

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hallo Pharwin

 

Is er al nieuws al een tijdje niks gehoord. Dank je wel.

 

Gr en dank

Reputatie 7
Badge +12

Hi Jason, excuses voor de vertraagde reactie! Mijn collega Pharwin had dit nagevraagd bij onze collega's en we waren nog op een reactie aan het wachten, terwijl zij dit aan het uitzoeken waren. Er is inmiddels een reactie en het correlatie ID is: G1152880015109249831. 

Ik hoop dat het hiermee lukt! Laat je het me weten? 😄

Hi Jason, excuses voor de vertraagde reactie! Mijn collega Pharwin had dit nagevraagd bij onze collega's en we waren nog op een reactie aan het wachten, terwijl zij dit aan het uitzoeken waren. Er is inmiddels een reactie en het correlatie ID is: G1152880015109249831. 

Ik hoop dat het hiermee lukt! Laat je het me weten? 😄

 

Hartelijk dank ik ga de claim indienen bij google. Ik kan zo verder!

Gr en dank!

 

Ps heb ook mail van tele 2 hierover gehad

Reputatie 7
Badge +12

Superfijn Jason, bedankt voor de terugkoppeling en uiteraard graag gedaan! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. Je weet ons te vinden. Voor nu wens ik je een hele fijne dag! 

Goetjes,

Marciano

Reageer