beantwoord

BKR verwijderen

  • 8 August 2023
  • 5 reacties
  • 149 x bekeken

Goedendag ,

 

Ik had tijdje geleden al mail gestuurd maar ik heb nooit antwoord terug gekregen ik was al sinds 2016 klant bij jullie nooit problemen gehad ,

 

30.11.2018 heb ik mijn abonnement stopt gezet met nummer 0640744741 (heb ik bewijs van ) heb ik nieuwe abonnement aangevraagd met nieuwe nummer  daar is het mis gegaan ik moest elke keer voor 2 abonnement betalen terwijfel ik me oude nummer heb stop gezet daar heb ik officieel mail van ik heb contact gehad met tele2 die zouden er achter aan gaan wat ze niet hebben gedaan dus ik was gestopt met betalen want het klopte gewoon niet door dat ik niet betaalde heb ik bkr registratie gekregen dus uiteindelijk heb ik teveel betaald en zit ik met bkr registratie terwijfel jullie die fout hebben gemaakt en ik van jullie geld moet terug krijgen,

 

Ik kan niet meer voor uit vandaar dat ik er nu achter aan ga ik was jong en naïef dus ik dacht het komt goed maar nu ik getrouwd ben en huis wil kopen zit dit mij in de weg ik heb overal bewijs van ik heb alle betalingen voldaan ( zelfs veelste veel betaald ) 

 

Hoe gaan we dit oplossen ?

Ik heb geen zin in onnodig weer kosten temaken om naar de rechter testappen ik wil dat mijn bkr word verwijderd compleet en ik wil mijn geld terug het gaat om de nummer 

 

0640744741 die eigelijk moest stopgezet worden daar heb ik officieel mail van 

 

0640563508 dit was me nieuwe abonnement 

 

 

Factuur nummer is NL1900651302

 

 

Ik verwacht zsm antwoord terug van jullie dat we dit samen netjes kunnen oplossen ik heb alles netjes betaald ik heb bewijs van facturen dit is mis gegaan en het moet opgelost worden !!! 

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 9 August 2023, 11:43

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Goedendag ,

 

Ik had tijdje geleden al mail gestuurd maar ik heb nooit antwoord terug gekregen ik was al sinds 2016 klant bij jullie nooit problemen gehad ,

 

30.11.2018 heb ik mijn abonnement stopt gezet met nummer 0640744741 (heb ik bewijs van ) heb ik nieuwe abonnement aangevraagd met nieuwe nummer  daar is het mis gegaan ik moest elke keer voor 2 abonnement betalen terwijfel ik me oude nummer heb stop gezet daar heb ik officieel mail van ik heb contact gehad met tele2 die zouden er achter aan gaan wat ze niet hebben gedaan dus ik was gestopt met betalen want het klopte gewoon niet door dat ik niet betaalde heb ik bkr registratie gekregen dus uiteindelijk heb ik teveel betaald en zit ik met bkr registratie terwijfel jullie die fout hebben gemaakt en ik van jullie geld moet terug krijgen,

 

Ik kan niet meer voor uit vandaar dat ik er nu achter aan ga ik was jong en naïef dus ik dacht het komt goed maar nu ik getrouwd ben en huis wil kopen zit dit mij in de weg ik heb overal bewijs van ik heb alle betalingen voldaan ( zelfs veelste veel betaald ) 

 

Hoe gaan we dit oplossen ?

Ik heb geen zin in onnodig weer kosten temaken om naar de rechter testappen ik wil dat mijn bkr word verwijderd compleet en ik wil mijn geld terug het gaat om de nummer 

 

0640744741 die eigelijk moest stopgezet worden daar heb ik officieel mail van 

 

0640563508 dit was me nieuwe abonnement 

 

 

Factuur nummer is NL1900651302

 

 

Ik verwacht zsm antwoord terug van jullie dat we dit samen netjes kunnen oplossen ik heb alles netjes betaald ik heb bewijs van facturen dit is mis gegaan en het moet opgelost worden !!! 

 

Ik heb ook al mail gestuurd naar incasso@t-mobile.nl met bewijs

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Fikret6 

Tja, je bent inderdaad wel naief geweest door alle aanmaningen en incassobureau brieven te negeren.  Een opzegging bevestiging is gelukkig een goede start, maar een opzegging kan altijd  (telefonsch) ongedaan worden gemaakt, dus Tele2 zal we kunnen zien wat er gebeurt is. 

Goed idee dat je dat dan via de email hebt gestuurd. Maar als het proces bij het incassobureau nog niet is afgerond zul je juist met dat bureau contact moeten hebben. Tele2 heeft namelijk alles over de incasso overgedragen en Tele2 medewerkers kunnen daarom niet zich hier weer in mengen.

 

Lees je wel wat ik zeg dan ???? 

Reputatie 7
Badge +12

Hi Fikret, allereerst van harte welkom op de Community! Getrouwd en op zoek naar een huis - dat klinkt goed! Ik snap dat je dan graag zo snel mogelijk van de BKR-registratie af wil. De abonnementen waar het om gaat zijn wel al heel erg oud, dus ik kan die twee nummers niet meer in het systeem vinden. Maar ik zie dat mijn collega je gemaild heeft met de vraag om betaalbewijzen te sturen en dat je hier ook al op hebt gereageerd. De afdeling waar dit terecht komt gaat dit voor je oppakken en ik ga er vanuit dat zij hier wel meer over terug kunnen vinden. Had je ook al contact gehad met BKR over deze registratie?

Ik durf niet te zeggen hoelang de verwerkingstijd voor deze afdeling momenteel is, maar ik hoop dat je snel reactie van ze krijgt. Ik stuur je ook graag dit casenummer mee. Mocht je een collega spreken dan kun je naar deze case verwijzen: 65058267. Ik zal deze ook in de gaten houden voor updates. Houd je mij ook op de hoogte als je reactie krijgt van mijn collega's? Ik blijf graag op de hoogte!

Hi ja zeker hou ik je op de hoogte kun jij mij een mail sturen [e-mailadres verborgen door moderator] 

Dan zou ik naar jou ook sturen al me papieren 

Reageer