Goedendag ,
Ik had tijdje geleden al mail gestuurd maar ik heb nooit antwoord terug gekregen ik was al sinds 2016 klant bij jullie nooit problemen gehad ,
30.11.2018 heb ik mijn abonnement stopt gezet met nummer 0640744741 (heb ik bewijs van ) heb ik nieuwe abonnement aangevraagd met nieuwe nummer daar is het mis gegaan ik moest elke keer voor 2 abonnement betalen terwijfel ik me oude nummer heb stop gezet daar heb ik officieel mail van ik heb contact gehad met tele2 die zouden er achter aan gaan wat ze niet hebben gedaan dus ik was gestopt met betalen want het klopte gewoon niet door dat ik niet betaalde heb ik bkr registratie gekregen dus uiteindelijk heb ik teveel betaald en zit ik met bkr registratie terwijfel jullie die fout hebben gemaakt en ik van jullie geld moet terug krijgen,
Ik kan niet meer voor uit vandaar dat ik er nu achter aan ga ik was jong en naïef dus ik dacht het komt goed maar nu ik getrouwd ben en huis wil kopen zit dit mij in de weg ik heb overal bewijs van ik heb alle betalingen voldaan ( zelfs veelste veel betaald )
Hoe gaan we dit oplossen ?
Ik heb geen zin in onnodig weer kosten temaken om naar de rechter testappen ik wil dat mijn bkr word verwijderd compleet en ik wil mijn geld terug het gaat om de nummer
0640744741 die eigelijk moest stopgezet worden daar heb ik officieel mail van
0640563508 dit was me nieuwe abonnement
Factuur nummer is NL1900651302
Ik verwacht zsm antwoord terug van jullie dat we dit samen netjes kunnen oplossen ik heb alles netjes betaald ik heb bewijs van facturen dit is mis gegaan en het moet opgelost worden !!!