beantwoord

Onterecht ESR TV abonnement

  • 12 June 2023
  • 11 reacties
  • 3568 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties

Goedemiddag ik heb gister een sms ontvangen met dat ik €5 per week moet betalen. Terwijl ik niks gedaan heb.ik heb wel overige kosten van +€5. Ik heb dit per direct stopgezet en net de Tele2 klantenservice gebeld. En die zegt dat ik dit gewoon moet betalen. Ik ben het er oneens mee en mijn vraag is wat kan ik hier mee doen?

 

Mvg,

A

 

icon

Beste antwoord door A2004 14 June 2023, 02:00

Bekijk origineel bericht

11 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey A, allereerst van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je bent aangemeld voor dit ESR TV abonnement, maar goed om te lezen dat je dit direct hebt stopgezet. Ik zie dat je via MijnTele2 een blokkade hebt gezet op het betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC), dat is top. Houd deze blokkade vooral aanstaan om dit soort dingen in de toekomst te voorkomen. Voor deze keer heb ik een credit aangevraagd voor € 5 om de kosten te compenseren. Je vindt deze vergoeding op je volgende factuur (waarschijnlijk die van volgende maand)! Je ontvangt hier zo ook een bevestigingsmail van.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄

Hey A, allereerst van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je bent aangemeld voor dit ESR TV abonnement, maar goed om te lezen dat je dit direct hebt stopgezet. Ik zie dat je via MijnTele2 een blokkade hebt gezet op het betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC), dat is top. Houd deze blokkade vooral aanstaan om dit soort dingen in de toekomst te voorkomen. Voor deze keer heb ik een credit aangevraagd voor € 5 om de kosten te compenseren. Je vindt deze vergoeding op je volgende factuur (waarschijnlijk die van volgende maand)! Je ontvangt hier zo ook een bevestigingsmail van.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄

 

Goedenacht, ik heb een bevestiging email ontvangen van jullie. Dank u wel voor uw hulp. Alvast een fijne dag gewenst. Ik heb trouwens een vraagje hoe sta ik bij jullie in het systeem want  ik kreeg laatst een bericht met de aanhef mevrouw abdul terwijl ik meneer abdul ben.

Reputatie 7
Badge +12

Hi, graag gedaan en fijn dat de mail goed is aangekomen! In het systeem sta je inderdaad onder mevrouw. Stond deze aanhef vanaf het begin van je abonnement al fout in het systeem? Dan kan ik het direct voor je aanpassen. Laat het me maar weten! 

Hi, graag gedaan en fijn dat de mail goed is aangekomen! In het systeem sta je inderdaad onder mevrouw. Stond deze aanhef vanaf het begin van je abonnement al fout in het systeem? Dan kan ik het direct voor je aanpassen. Laat het me maar weten! 

 

Ja klopt omdat het eerst op mijn moeder de naam stond maar nu heb ik het op mijn eigen abonnement laten overzetten, zou u het voor mij kunnen aanpassen aub. Dank u wel fijne dag verder

Reputatie 7
Badge +12

Ah, duidelijk! Heeft contractovername al plaatsgevonden of moet dit nog aangevraagd worden? Ik zie in het systeem namelijk nog geen contractovername staan. Je kunt een contractovername via deze pagina gemakkelijk regelen. Hierbij kun je ook direct de nieuwe aanhef selecteren naast alle andere persoonsgegevens die op jouw naam komen te staan. Laat het me maar weten! 😄

Ah, duidelijk! Heeft contractovername al plaatsgevonden of moet dit nog aangevraagd worden? Ik zie in het systeem namelijk nog geen contractovername staan. Je kunt een contractovername via deze pagina gemakkelijk regelen. Hierbij kun je ook direct de nieuwe aanhef selecteren naast alle andere persoonsgegevens die op jouw naam komen te staan. Laat het me maar weten! 😄

Ik heb allang al een contract overname gedaan terug november/december 2022...

Reputatie 7
Badge +12

Ah, vandaar! Ik zie de contractovername inderdaad op het oude account. Ik heb de wijziging direct voor je doorgevoerd. Vanaf nu ontvang je Dhr. als aanhef! 

Ah, vandaar! Ik zie de contractovername inderdaad op het oude account. Ik heb de wijziging direct voor je doorgevoerd. Vanaf nu ontvang je Dhr. als aanhef! 

Is goed dank u wel. Fijne dag verder.

 

Mvg,

A

Goedemiddag,

Ook ik heb plotsklaps twee keer 5 euro aan zogenaamde kosten voor esr tv.

Ik weet niet eens wat het is ,laat staan dat ik dat besteld heb

Graag zie ik de tien euro verdwijnen van mijn factuur

 

Gr Marco

@marcov 

Je zet nu je bericht in een oud en al beantwoord topic van iemand anders. Daardoor valt het niet  op. Open een eigen topic,

 

Goedemiddag,

Ook ik heb plotsklaps twee keer 5 euro aan zogenaamde kosten voor esr tv.

Ik weet niet eens wat het is ,laat staan dat ik dat besteld heb

Graag zie ik de tien euro verdwijnen van mijn factuur

 

Gr Marco

Hi @marcov, ik heb je zojuist van meer informatie voorzien in het onderstaande topic: 

Laten we het centraal houden in één topic, zodat het overzichtelijk blijft, dank! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer