beantwoord

verwijzing naar incassobureau

  • 5 November 2023
  • 3 reacties
  • 88 x bekeken

Ik kwam naar Nederland om te werken, mijn bedrijf liep vlot, maar door ziekte stuurde mijn arts mij naar mijn land voor een operatie en ik nam ontslag en ik kon mijn Tele2-rekeningen niet betalen. Nu is mijn bedrijf verbeterd en ik wil om te betalen en de postpaidlijn te sluiten, ik weet niet hoe ik dit moet doen.

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 8 November 2023, 09:51

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Turgutben, ook hier; ik hoop dat je operatie allereerst goed is gegaan! Ik heb gisteren ook op je topic op de Odido Community gereageerd: 

Er is een brief gestuurd naar je adres in Tilburg. Hierin staat o.a. het volgende:

'’U kunt uw registratie bij Preventel beëindigen door de volledige openstaande vordering (en de eventueel nog niet in rekening gebrachte kosten) te voldoen aan Odido. Na ontvangst van uw betaling zal Odido de door haar geplaatste registratie bij Preventel verwijderen.'’ Dit is alweer even geleden, dus het kan nu niet meer via ons, maar je zou contact moeten opnemen met Prevental of via

  • Odido Incasso
  • Postbus 16272
  • 2500 BG Den Haag

Ik hoop dat je hiermee meer duidelijkheid hebt en dat je het openstaande bedrag snel kunt betalen, zodat het wordt opgelost. Houd me gerust op de hoogte of het allemaal lukt! 😄

@Marciano van Tele2 

Omdat ik de brief niet heb ontvangen, kan ik niet betalen omdat ik geen gegevens heb. Ik denk dat deze is doorgestuurd naar het incassobureau, maar help me alstublieft, welke of hoe kan ik deze vinden?

@turgutben2 

Als je klikt op de link van Preventel in het bericht van Marciano, kom je op de website van Preventel. Hier kan je een formulier invullen met de gevraagde gegevens en een kopie van je legitimatiebewijs sturen. Je krijgt dan binnen 5 dagen antwoord met de gegevens die van je zijn opgenomen in de registratie.

Reageer