beantwoord

Terugbetaling zoekgeraakte betaling

  • 8 August 2023
  • 10 reacties
  • 148 x bekeken

Hallo, ik heb 29 juli een bestelling geplaatst ter waarde van €282 alleen bleek de betaling niet doorgekomen te zijn en is die door een medewerker 1 augustus geannuleerd. Daarna vroeg ik aan een medewerker hoelang het zou duren tot dat ik mijn geld terug kreeg waarop ik antwoord kreeg dat het een week zou duren alleen heb ik het nogmaals gevraagd en is het nu opeens 2 weken. Ik ben ook bang dat ik mijn geld niet terug krijg sindsdien er niet werd gevraagd voor een betaalbewijs of elders en mij werd verteld dat het automatisch wordt terugbetaald.

icon

Beste antwoord door eric 9 August 2023, 09:33

Bekijk origineel bericht

10 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Sophiasr 

Het terugbetaal proces is inderdaad 2 weken. 

Hallo @eric @Marciano van Tele2, het is vandaag 2 weken en ik heb nogsteeds niet mijn geld terug.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Sophiasr 

Ik ben een medeklant op dit klant helpt klant forum. Ik kan niet in systemen kijken. Maar het is nu zondag 13 augustus. Als je op 1 augustus annuleert lijkt dit nog geen 2 weken geleden...

Het is vandaag 2 weken en heb nog steeds niet mijn geld terug…

Reputatie 2
Badge

Hi @Sophiasr 

Je krijgt binnen 14 werkdagen het geld teruggestort op je rekening. Mocht je het over een paar dagen nog niet hebben ontvangen, laat het ons dan direct weten. Dan ga ik erachteraan voor je! Als je in de tussentijd het geld wel hebt ontvangen dan hoor ik het ook graag van je. 

@HajarK Ik kreeg eerst te horen dat het 1 week zou duren daarna 2 weken en nu 14 werkdagen. Ik raak nu best gefrustreerd omdat ik me afvraag als ik überhaupt mijn geld terug krijg vooral omdat de betaling niet eens was doorgekomen en dus ook geen bestelling aan gekoppeld is en mij niet eens voor een betaalbewijs is gevraagd. Ik denk dus nu ook niet als ik een paar dagen meer wacht dat het geld magisch op mijn rekening verschijnt.

Heb nog steeds niet mijn geld terug na 3 weken

@HajarK 

Reputatie 2
Badge

Hi @Sophiasr 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee!

@HajarK Hallo het is niet meer nodig ik heb gister telefonisch gesproken met een medewerker van de financiële afdeling en die heeft als het goed is alles nu wel correct doorgegeven en komt het zo snel mogelijk op mijn rekening.

Reageer