Hallo, ik heb 29 juli een bestelling geplaatst ter waarde van €282 alleen bleek de betaling niet doorgekomen te zijn en is die door een medewerker 1 augustus geannuleerd. Daarna vroeg ik aan een medewerker hoelang het zou duren tot dat ik mijn geld terug kreeg waarop ik antwoord kreeg dat het een week zou duren alleen heb ik het nogmaals gevraagd en is het nu opeens 2 weken. Ik ben ook bang dat ik mijn geld niet terug krijg sindsdien er niet werd gevraagd voor een betaalbewijs of elders en mij werd verteld dat het automatisch wordt terugbetaald.
Hoi
Het terugbetaal proces is inderdaad 2 weken.
Hallo
Hoi
Ik ben een medeklant op dit klant helpt klant forum. Ik kan niet in systemen kijken. Maar het is nu zondag 13 augustus. Als je op 1 augustus annuleert lijkt dit nog geen 2 weken geleden...
Het is vandaag 2 weken en heb nog steeds niet mijn geld terug…
Hi
Je krijgt binnen 14 werkdagen het geld teruggestort op je rekening. Mocht je het over een paar dagen nog niet hebben ontvangen, laat het ons dan direct weten. Dan ga ik erachteraan voor je! Als je in de tussentijd het geld wel hebt ontvangen dan hoor ik het ook graag van je.
Heb nog steeds niet mijn geld terug na 3 weken
Hi
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.