beantwoord

Invoice ZZP

  • 18 August 2023
  • 8 reacties
  • 91 x bekeken

I Want to know how I will recibe a invoice for the phone I bought. I m a ZZPER and I need one to take the btw and for income tax. If some one can help me please. I change company and bought new phone but the contract start in november, when they will send my inovice? Thanks in advances

icon

Beste antwoord door eric 18 August 2023, 20:38

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi @sergiosimeon 

Tele2 is a consumer brand. It does not sell business products and that is why invoices are not send with VAT. As you bought a consumer product, you can cancell the contract and send back the phone if you can not accept that.

Hi @sergiosimeon 

Tele2 is a consumer brand. It does not sell business products and that is why invoices are not send with VAT. As you bought a consumer product, you can cancell the contract and send back the phone if you can not accept that.

but in the mail they send to me sayed price incluid btw. Then what I understend from there is this company dont do a discrimination of btw in there invoices is only for final consumers?

Thanks for your clear answer

Reputatie 7
Badge +12

Prices are indeed including BTW. But that will not lead to a BTW specification on the invoice.

Ik heb een prepaid kaart van T-mobile met een tegoed van ca. € 80,00. Ik had een prepaid kaart van Tele 2, maar die hielden er mee op. Via u is  het gelukt om toch nog ca, € 80,00 over te zetten naar T-Mobile. Het bedrag was hoger. Ik kon altijd bellen met het toestel en gebeld worden sinds een paar weken geleden. De kaart zat in een 2 G toestel. Maar bij controle in een ander toestel is het tegoed verdwenen. De klantenservice van Tele 2 moet je uren/ dagen op wachten. Dus ik heb het via Facebook gedaan. Nu krijg ite horen dat het tegoed Goodwill is en dat er al € 40,00 verlopen is 31 december 2022. Terwijl als ik 1244 belde het altijd rond € 80,00 was. Ze willen nu € 5,00 op de kaart zetten of € 10,00 met vervaldatum18-10-2023. Ik ben het hier niet mee eens.

€ 80,00  is toch veel geld en mij werd vorige week verzekerd dat het tegoed nooit WEG kan zijn.

Het betreft nr. [Persoonsgegevens verwijderd door Moderator]

Kunt u mij hierbij helpen. 

Met vriendelijke  groeten

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Kwartel 

Tele2 heeft al meer dan 2 jaar lang geen prepaid producten meer. Je zult dus alleen een t-mobile  prepaid kunnen hebben. 2G is inderdaad een technologie die in Juni dit jaar bij hen is uitgegaan. Als je jouw simkaart in een 4G toestel stopt, dan gaat dat toestel ook data gebruiken. Waarschijnlijk is daar je beltegoed aan opgegaan.

Mocht je nog verdere vragen hebben,  dan moet je dus de t-mobile helpdesk hebben. Tele2 medewerkers hebben geen inzicht in t-mobile prepaid.

In de winkel hebben ze alleen 1244 het beltegoed opgevraagd. Dus verder niet verbruikt. Maar de Helpdesk zegt steeds dat het bedrag wat jullie hebben overgemaakt Goodwill is. En dat is eigenlijk mijn vraag. Ik heb toch gewoon een nieuwe simkaart van T-Mobile gekocht en daar heeft Tele-2 het tegoed opgewaardeerd. Dat is toch geen Goodwill, maar gewoon beltegoed. Ik had de simkaart toch ook gewoon betaald .

Verder heb ik gewoon elk half jaar met hun gebeld. En nu staat er € 5,00 op de kaart. Terwijl een andere weer zegt ik wil € 10,00 beltegoed geven met een einddatum van 31 oktober. Dus dan staat er niets meer op.

 

Reputatie 7
Badge +12

Het Tele2 prepaid product bestaat al meer dan 2 jaar niet meer. Dus wat er ook was met dat beltegoed is dan langer dan die termijn geleden. Als je een vraag hebt over je T-mobile kaart / verlopen beltegoed, dan zul je bij T-mobile moeten aankloppen. 

Reputatie 1

Volgens mij lopen 2 onderwerpen door mekaar. Voor wat betreft de factuur:

 

Also purchased a device from Tele2 a few months ago and did not receive an invoice. I then called Customer Service and asked for an invoice. Received this by email, the VAT is specified in this.

Reageer