onterechte kosten op factuur

  • 16 July 2023
  • 1 reactie
  • 199 x bekeken

Goedemiddag,

Ook ik heb plotsklaps twee keer 5 euro aan zogenaamde kosten voor esr tv.

Ik weet niet eens wat het is ,laat staan dat ik dat besteld heb

Graag zie ik de tien euro verdwijnen van mijn factuur

Pharwin 10 maanden geleden

Hey @marcov, dat heeft te maken met SMS-diensten, die je kunt betalen via je Tele2 factuur. Stemmen op je favoriete kandidaat in een tv-show, gegevens over een huis of auto opvragen off ringtones en wallpapers kopen.Het zijn allemaal voorbeelden van sms-diensten. Deze kosten verwerken we in je factuur. Dit kan een reden zijn dat je telefoonrekening hoger dan normaal is. Sms-diensten kun je betalen via je factuur. Meer informatie hierover kan je terugvinden op onze website: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/factuur-betalen/hoger-dan-verwacht/sms-diensten. 

 

Je kunt via www.payinfo.nl inzien voor welke diensten je bent aangemeld en je ook hiervoor afmelden. 

Het werkt als volgt:

  • Ga naar www.payinfo.nl
  • Klik op 'Inzien & opzeggen'
  • Geef je mobiele nummer op
  • Vul de code in die je via sms krijgt
  • Je ziet nu alle abonnementen en betalingen van de afgelopen 3 maanden

Je kunt via je MijnTele2 account hiervoor een blokkade instellen: https://www.tele2.nl/my/abonnement, zodat het in toekomst voorkomen kan worden! Als de kosten volgens jou onterecht zijn, kunnen we dit voor je onderzoeken bij de aanbieder van de dienst. Hiervoor kun je het onderzoeksformulier invullen via je MijnTele2 account: https://www.tele2.nl/login?redirectUrl=https%253A%252F%252Fwww.tele2.nl%252Fmy%252Fonderzoekfactuur. We zullen dit dan voor je onderzoeken en zo snel mogelijk bij je terugkomen met meer duidelijkheid! 

 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Hey @marcov, dat heeft te maken met SMS-diensten, die je kunt betalen via je Tele2 factuur. Stemmen op je favoriete kandidaat in een tv-show, gegevens over een huis of auto opvragen off ringtones en wallpapers kopen.Het zijn allemaal voorbeelden van sms-diensten. Deze kosten verwerken we in je factuur. Dit kan een reden zijn dat je telefoonrekening hoger dan normaal is. Sms-diensten kun je betalen via je factuur. Meer informatie hierover kan je terugvinden op onze website: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/factuur-betalen/hoger-dan-verwacht/sms-diensten. 

 

Je kunt via www.payinfo.nl inzien voor welke diensten je bent aangemeld en je ook hiervoor afmelden. 

Het werkt als volgt:

  • Ga naar www.payinfo.nl
  • Klik op 'Inzien & opzeggen'
  • Geef je mobiele nummer op
  • Vul de code in die je via sms krijgt
  • Je ziet nu alle abonnementen en betalingen van de afgelopen 3 maanden

Je kunt via je MijnTele2 account hiervoor een blokkade instellen: https://www.tele2.nl/my/abonnement, zodat het in toekomst voorkomen kan worden! Als de kosten volgens jou onterecht zijn, kunnen we dit voor je onderzoeken bij de aanbieder van de dienst. Hiervoor kun je het onderzoeksformulier invullen via je MijnTele2 account: https://www.tele2.nl/login?redirectUrl=https%253A%252F%252Fwww.tele2.nl%252Fmy%252Fonderzoekfactuur. We zullen dit dan voor je onderzoeken en zo snel mogelijk bij je terugkomen met meer duidelijkheid! 

 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer