beantwoord

Ongewild abonnement ESRTV

  • 1 October 2023
  • 3 reacties
  • 623 x bekeken

Na de vakantie kregen we een factuur die hoger was dan verwacht. Na inzage in de factuur bleek die ipv €16,- dik €43,- te zijn. 
 

blijkbaar zijn wij sinds Januari de vrolijke eigenaren van ESRTV ( tot half uur geleden NOOIT van gehoord). 
 

resultaat: sinds Januari €165,- méér betaald dan nodig. Hoe kan Tele2 rekeningen sturen van iets wat ik niet heb besteld???

 

klantenservice sta ik al 45 minuten in de wacht. Die hebben het drukker dan we van hun gewend zijn. 
 

ben benieuwd waar deze spookfacturen vanaf komen. Word een leuk gesprek met de klantenservice. 

icon

Beste antwoord door eric 1 October 2023, 14:45

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dan is er geklikt op advertenties o.i.d. die deze sms dienst hebben geactiveerd. Ga naar www.payinfo.nl om abonnementen in te zien en eventueel te blokkeren.

Dankjewel voor je snelle antwoord. Probleem is echter dat dit in Januari gebeurt is toen we bij Vrienden van Amstel Live waren. Ik weet zeker dat ik als ITer niet op advertenties en spam klik. Ik vraag me ook af waarom Tele2 abonnees 5 euro per week en KPN abonnees 10 euro per maand betalen. Riekt naar oplichting van de provider (waar ik al bijna een uur in de wachtrij sta van de klantenservice). Toch maar andere provider zoeken die wel bereikbaar is

Reputatie 7
Badge +12

De kosten worden gerekend door de sms serviceprovider. Alle mobiele providers en sms service providers zijn lid van stichting payinfo. Daar kun je als consument jezelf afmelden en je nummer voor deze diensten blokkeren.

Reageer