Hallo allemaal,
Twee maanden geleden, heb ik Samsung S22 door Tele2 gekocht. Ik heb hem teruggestuurd en mijn contract opgezegd binnen 3 dagen. Daarna heb ik een andere telefoon (Pixel 7) gekocht, ook door Tele2.
Blijkbaar, kwam de Pixel 7 met een nieuwe nummer (hoewel ik een nummerbehoud heb gevraagd), en dat wist ik niet. Bovendien, was de contract van de Samsung 22 niet goed opgezegd. Nu vraagt Tele2 mij om twee facturen per maand te betalen. Natuurlijk heb ik dat geweigeerd, en nu word ik bedreigt met het betalen van extra geld als boete.
Klantenservice kunnen mij niet helpen want zij zijn gewoon medewerkers die de oplossing voor zulke fout niet weten. Nu weet ik niet met wie zal ik contact nemen.
Ik ben een klant van Tele2 voor jarenlang nu en zulke problemen heb ik nooit tegen kwam, daarom ben ik hoopvul dat iemand deze bericht ziet en contact met mij neemt.
Ik zal de community op de hoogte houden.
Met vriendelijke groet,
Besher