Skip to main content

Internet valt weg

  • 6 januari 2025
  • 1 reactie
  • 25 x bekeken

Een paar per keer dag valt mijn internetverbinding uit, ik heb dan enkele minuten geen toegang tot mijn internet, aangezien ik thuis werk is het noodzakelijk dat ik continue verbinding heb met het internet.

Uitgelichte reactie

6 januari 2025

Hoi J, niet fijn dat je internetverbinding wegvalt, dat gaan we zo snel mogelijk oplossen! Ik kan zelf niet in onze Thuis-systemen, dus ik tag ​@Floor109 om met je mee te kijken. Floor zit in zijn vrije tijd op de Community, dus het kan even duren voordat hij reageert. De snelste optie is om te bellen met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen je meteen verder helpen! 

1 reactie

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12
Uitgelichte reactie

Hoi J, niet fijn dat je internetverbinding wegvalt, dat gaan we zo snel mogelijk oplossen! Ik kan zelf niet in onze Thuis-systemen, dus ik tag ​@Floor109 om met je mee te kijken. Floor zit in zijn vrije tijd op de Community, dus het kan even duren voordat hij reageert. De snelste optie is om te bellen met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen je meteen verder helpen!