beantwoord

Home Gateway ZXHN H369A - wifi gaat na ca. half uur automatisch aan ?

  • 10 November 2023
  • 4 reacties
  • 67 x bekeken

Op mijn modem (Home Gateway ZXHN H369A) zit een knopje waarmee ik wifi uit kan zetten. Maar na een tijdje (meestal na een half uur) gaat het wifi-lampje automatisch weer branden?

Hoe krijg ik het voor elkaar dat het wifi-lampje uit blíjft ? Want ik wil niet dat die automatisch weer aan gaat.

Wie kan mij helpen? Bij voorbaat dank.

icon

Beste antwoord door Wouter999 24 November 2023, 08:06

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Wouter, sorry voor de late reactie! Heb je inmiddels al contact gehad met een van mijn collega's? Wellicht dat @Floor109 je hierbij kan helpen. Hij zit wel in zijn vrije tijd op de Community, dus het kan even duren voordat hij reageert. De snelste manier is om even te bellen met mijn collega's op 020-7544444. Ik kan zelf niet in onze Thuis-systemen, maar zij kunnen je hier wel direct bij helpen! 😄

Hallo Marciano,

Ik denk dat ik de oplossing inmiddels gevonden heb:

Als ik de ECO-mode uitgeschakeld laat (dat blauwe blauwe lampje brandt dan dus niet) werkt e.e.a. zoals ik wil. Want dan kan ik wifi (middels dat knopje op het modem) gewoon aan en uit zetten wanneer ik dat wil.

Groet, Wouter

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Wouter, super fijn dat je dit hebt gevonden en bedankt voor het delen! Merk je dat het nu helemaal goed gaat? 

Hoi Marciano,

Ja, ik heb nu geen probleem meer met mijn modem :-)

Reageer