Meerdere malen per week valt internet via wifi uit. nu heb ik hem helemaal uitgezet met de feestdagen en nu weer aan en weer niks. Wel alle balkjes van de wifi dus ik zit er naast, ik denk dat het modem van Tele2 niet goed meer is, ik ben al 20 jaar lang klant, maar nu is mijn tele2 adres afgenomen, dus mijn account moest ik hier vernieuwen, hopelijk kan ik mijn tele2 ook terugkrijgen? Signaal sterkte uitstekend. Via LAN verbinding met internet, graag dus wat metingen doen? Klantnummer B0001506256
Wifi valt steeds uit. Wel verbinding geen internet.
Beste antwoord door tijsdijk1
Hi,
Heb je geen mobiel abbonement met bellen.
Als je die wel hebt zou je kunnen bellen en vragen of ze terug willen van uit de klantenservice.
Dat kan de klantenservice gewoon doen.
Mocht je nog een prepaid abbonement hebben dan kan de klanten service je ook terug bellen als je het ze vraagt.
De moderators kunnen niet terug bellen.
Anders vraag een bekende die een mobiel heeft en als je die dan even zou mogen gebruiken om te bellen.
Hopelijk heb je iets aan deze tips.
De klantenservice is tot 20.00 bereikbaar op doordeweekse dagen.
Des
OK bedankt Des, dan probeer ik dat wel. Voor een communicatie-bedrijf als Tele2 vind ik de communicatie wel bedroevend, maar goed. Tele2 verkoopt email. Waarom niet reageren op een simpel mailtje voor abonnees? Of dat ze mij even bellen? In plaats daarvan gooien ze het op moderators hier of op Twitter, maar die kunnen en mogen niks. Ik hoop dat Marciano iets met deze feedback doet.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.