Skip to main content
beantwoord

Geen internet


Sinds gistermiddag heb ik al geen internet meer. Op de modem branden alle lampjes heel mooi groen, maar er is geen verbinding te maken. Inmiddels al een paar keer het stroom eraf gehaald en de modem gereset, maar het mag niet baten. 
Op geen een apparaat werkt het internet meer. 

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hi Owen, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je geen internet meer hebt. Ik heb direct gekeken, maar ik zie geen problemen bekend op dit moment. Ik heb zelf geen toegang tot de juiste Thuis-systemen en de klantenservice is vandaag gesloten.

@Floor109 heb jij enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Bekijk origineel bericht

12 reacties

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hi Owen, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je geen internet meer hebt. Ik heb direct gekeken, maar ik zie geen problemen bekend op dit moment. Ik heb zelf geen toegang tot de juiste Thuis-systemen en de klantenservice is vandaag gesloten.

@Floor109 heb jij enig idee wat er aan de hand kan zijn?


WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5501 reacties
  • 20 mei 2024

@Owen_lammertink 

Om meer duidelijkheid te geven:

is de storing geconstateerd voor de WiFi en voor een bekabelde verbinding?


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 20 mei 2024

Yes, allebei werkt niet. Terwijl hij op m’n telefoon wel verbinding maakt, maar vervolgens krijg ik een oranje melding: ‘geen internetverbinding’ ☹️☹️. 


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Goedemorgen Owen, sorry voor de late reactie! Ik hoor net dat Floor momenteel afwezig is. Heb je inmiddels een collega gesproken? Zo niet, bel dan direct met 020-7544444. Mijn collega's van de klantenservice helpen je dan graag verder! 


  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 5 juni 2024

Hello, 

I have some issues with the line and the modem. The modem has the red light for internet and green for WiFi and power.

I already turn of anf checked with another modem but the problem remains.

Thanks for the help 


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • 6 juni 2024

Hi @Saraspe , call the customer care departement on 020-7544444. They will help you further.


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 7 juni 2024

Hallo, is het ondertussen opgelost? @Owen_lammertink 


Ik heb vandaag 16-7 sinds 19:30 uur geen internet, kan de oorzaak niet vinden. 
Klanten service niet te bereiken.

Modem aan en uit gezet volgens instructie 30 seconden gewacht maar geen resultaat. Erg vervelend want ik moet morgen van huis uit werken!!!

wat moet ik nu doen, graag actie van Tele2


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 16 juli 2024
jesse.matullessya schreef:

Ik heb vandaag 16-7 sinds 19:30 uur geen internet, kan de oorzaak niet vinden. 
Klanten service niet te bereiken.

Modem aan en uit gezet volgens instructie 30 seconden gewacht maar geen resultaat. Erg vervelend want ik moet morgen van huis uit werken!!!

wat moet ik nu doen, graag actie van Tele2

Hoi, ik zie dat je modem alweer 3 uur online is, hopelijk werkt alles weer?


Goedemorgen Floor.

dank voor je reactie, het klopt dat mijn modem sinds gisteravond om 22:30 uur het weer doet en connectie heeft met het internet, maar weet nog steeds niet wat de oorzaak is geweest?

Wel erg fijn en gewaardeerd dat je via de forum toch even hebt gekeken.

groetjes, 

Jesse

 


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 17 juli 2024
jesse.matullessya schreef:

Goedemorgen Floor.

dank voor je reactie, het klopt dat mijn modem sinds gisteravond om 22:30 uur het weer doet en connectie heeft met het internet, maar weet nog steeds niet wat de oorzaak is geweest?

Wel erg fijn en gewaardeerd dat je via de forum toch even hebt gekeken.

groetjes, 

Jesse

 

Ik zie wel een korte onderbreking op een andere wijkcentrale in Amsterdam die rond 22:19 was opgelost, maar op jouw verbinding kan ik niet precies zien wat er fout ging. Houd het in ieder geval even in de gaten en als je problemen houd mag je me wel even een privé bericht sturen.

 

Het is ook beter om een eigen topic te maken in het vervolg, nu krijgt de topic-maker telkens bericht dat er reactie is in zijn 1 maand oude topic :)


Dankjewel voor je heads-up 👍🏽