beantwoord

Na modemwissel stuk trager internet

  • 10 October 2023
  • 3 reacties
  • 200 x bekeken

Goedemiddag Tele2,

Wij hebben recentelijk een nieuw modem toegestuurd gekregen, ter vervanging van de oude. Deze was erg makkelijk te vervangen en ik heb de oude weer retour naar jullie gestuurd. Dat ging top!

Echter heb ik sinds de wissel hinderlijk traag internet gekregen. Filmpjes duren lang om te laden en vaak worden ze automatisch op een lagere kwaliteit afgespeeld.

Ik heb al een beetje proberen te spelen met sommige apparaten op de 2,4ghz en sommige op 5ghz te verbinden, maar het lijkt niet te helpen. We hebben hetzelfde aantal apparaten met de wifi verbonden als voorheen.

Zou dit op de een of andere manier opgelost kunnen worden?

Ik hoor het graag en alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door abcde12345 17 October 2023, 13:33

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi, wat goed dat het zo makkelijk ging met het omwisselen van jullie modem! Heb je inmiddels een van mijn collega's gesproken? De snelste manier om met Thuis-vragen geholpen te worden is door te bellen met de klantenservice op 020-7544444. Ik kan zelf niet in onze Thuis-systemen, dus ik heb mijn collega gevraagd om me hierbij te helpen. Laat het me maar weten of het nog nodig is. Ik verneem graag van je!

Hi, wat goed dat het zo makkelijk ging met het omwisselen van jullie modem! Heb je inmiddels een van mijn collega's gesproken? De snelste manier om met Thuis-vragen geholpen te worden is door te bellen met de klantenservice op 020-7544444. Ik kan zelf niet in onze Thuis-systemen, dus ik heb mijn collega gevraagd om me hierbij te helpen. Laat het me maar weten of het nog nodig is. Ik verneem graag van je!

 

Hi Merciano, Wij hebben inmiddels contact gehad via de klantenservice, en er komt een monteur langs. Bedankt voor je berichtje iig!

Reputatie 7
Badge +12

Fijn dat mijn collega's dit hebben kunnen regelen! 😄

Reageer