beantwoord

Geen internet

  • 20 May 2024
  • 7 reacties
  • 140 x bekeken

Sinds gistermiddag heb ik al geen internet meer. Op de modem branden alle lampjes heel mooi groen, maar er is geen verbinding te maken. Inmiddels al een paar keer het stroom eraf gehaald en de modem gereset, maar het mag niet baten. 
Op geen een apparaat werkt het internet meer. 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 20 May 2024, 10:26

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Owen, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je geen internet meer hebt. Ik heb direct gekeken, maar ik zie geen problemen bekend op dit moment. Ik heb zelf geen toegang tot de juiste Thuis-systemen en de klantenservice is vandaag gesloten.

@Floor109 heb jij enig idee wat er aan de hand kan zijn?

@Owen_lammertink 

Om meer duidelijkheid te geven:

is de storing geconstateerd voor de WiFi en voor een bekabelde verbinding?

Yes, allebei werkt niet. Terwijl hij op m’n telefoon wel verbinding maakt, maar vervolgens krijg ik een oranje melding: ‘geen internetverbinding’ ☹️☹️. 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen Owen, sorry voor de late reactie! Ik hoor net dat Floor momenteel afwezig is. Heb je inmiddels een collega gesproken? Zo niet, bel dan direct met 020-7544444. Mijn collega's van de klantenservice helpen je dan graag verder! 

Hello, 

I have some issues with the line and the modem. The modem has the red light for internet and green for WiFi and power.

I already turn of anf checked with another modem but the problem remains.

Thanks for the help 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Saraspe , call the customer care departement on 020-7544444. They will help you further.

Reputatie 6
Badge +7

Hallo, is het ondertussen opgelost? @Owen_lammertink 

Reageer