beantwoord

Streaming icoontje F1TV ontbreekt op Samsung Galaxy A50

  • 6 March 2023
  • 1 reactie
  • 229 x bekeken

Sinds vorige week heb ik een abonnement op F1TV. Het werkt op mijn Samsung Galaxy A50 en op mijn Laptop maar… wil ik gaan streamen naar mijn Samsung SmartTV dan werkt dit niet want het streaming ikoontje ontbreekt op het beeldscherm van mijn smartphone. YouTube kan ik wel streamen! Uiteraard heb mijn Wifi aanstaan. Het ligt beslist niet aan mijn smartphone want wanneer ik bij een kennis thuis op zijn wifi wil gaan streamen met mijn smartphone heb ik wel het ikoontje en werkt het streamen perfekt. Hij heeft als interprovider KPN. M.a.w. het probleem ligt volgens mij bij Tele2 wifi netwerk. Wie weet wat er aan de hand is ?

icon

Beste antwoord door eric 7 March 2023, 14:28

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @guusdocen , welkom bij de community.

Als je vanaf je mobiel welke aangesloten is op de Tele2 wifi router wel een casting icon krijgt en naar je smart TV kan casten, dan is echt alles in orde. Het zal dan liggen aan dat de F1TV app de specifieke smartTV niet ziet/ondersteund. Aan de Tele2 router zal dit niet liggen, die verbind alleen de twee apparaten met elkaar, wat die apparaten onderling aan informatie uitwisselen doet een router niets mee.

Reageer