Incasso Tele2 terug geboekt en vervolgens handmatig overgemaakt

  • 4 February 2021
  • 6 reacties
  • 601 x bekeken

Goede dag mede leden ,

 

De titel zegt het al . ik heb de incasso bedrag van December 2020 terug geboekt, en vervolgens handmatig naar hun overgemaakt : NL50COBA0637053737

In de omschrijving heb ik klant code achtergelaten wat er ook staat als er een geslaagde incasso is geweest (ARNL************)

Het bedrag heb ik gewoon vanaf mijn bij tele2 bekende rekening nummer overgemaakt, is dit een probleem of hoef ik me totaal geen zorgen te maken en zal tele2 het overgemaakte bedrag verwerken?

 

ik hoor het graag !

 

gr Emre


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

 

Eric ik heb het geld overgemaakt naar het rekening nummer waar de Tele2 incasso’s mee worden uitgevoerd , dit zou geen probleem moeten zijn geloof ik🧐...

Reputatie 7
Badge +12

Geen idee, deze info stond op de website. Misschien dat ze daar alleen naar kijken omdat het weer handmatig verwerkt moet worden.

Reputatie 7

Waarom zou je een incasso terugboeken en vervolgens alsnog handmatig gaan overmaken?

Je bent tijdens aanschaf akkoord gegaan met een automatische incasso. Als je misschien gebruik wil maken van leverancierskrediet (oftewel later wil betalen), gebruik dan de iDeal link in Mijn Tele2 zodat het automatisch met de juiste omschrijving naar het juiste bankrekeningnummer gaat. Als bereikbaarheid belangrijk is, neem dan niet het risico dat het fout kan gaan.

Mischien had ik het geld wel snel even nodig @pipodeclown ?

en daarbij is het geld al overgeboekt en neem ik aan dat het dan wel geregeld zal worden bij Tele2 👍👏🏻
 

gr

Reputatie 7

Dat is dus leverancierskrediet, geld lenen van de leverancier. Mocht je dat nog eens overwegen, dan zou ik zeker via de iDeal mogelijkheid in Mijn Tele2 betalen. We hebben te vaak klanten op het forum zien mopperen dat bereikbaarheid essentieel was en ze afgesloten waren, omdat ze niet op juiste wijze de betaal afspraken en instructies hadden gevolgd.