Ik heb deze klacht inmiddels vaker voorbij zien komen, namelijk hier;
en hier;
Het lijkt dus een bug te zijn, die dus ook al wat langer bestaat. Ik heb hier op het forum nog geen formele reactie gezien op deze bug, die schijnbaar dus niet is opgelost.
Ik heb wel begrepen dat deze bug niet speelt als je via de website data bijkoopt, dus dat zou ik je voor nu adviseren.
Misschien is het ook de moeite waard om om een compensatie te vragen voor het nodeloos moeten kopen van de 100mb bundel via de helpdesk of hier via het forum. Of dat lukt kan ik je als klant zijnde niet garanderen.
Misschien kan @Cas van Tele2 je van dienst zijn. Het is vrij druk dus het kan even duren voordat iemand van tele2 reageert.
Hallo @Joesmaas,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw Unlimited data.
Bedankt voor het melden van deze bug, er wordt op dit moment onderzocht wat de reden is en hoe dit op te lossen! Als het goed is kan je via https://www.tele2.nl/mijn-tele2/ wel de direct kopen, zoals @Shilka aangeeft. Ik ga natuurlijk de bundels die je overbodig hebt aangeschaft vergoeden. Ik vergoed 6 x 3 euro, bij jouw volgende factuur wordt dit verrekend. Als je vaker Unlimited bundels aanschaft, is het dan geen idee om een Unlimited bundel te nemen? Je kan elke maand jouw bundel verhogen en weer verlagen!
Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!
Ik zag vandaag in de Apple store een update van de Tele2 app voor dit probleem.