beantwoord

Extra data

  • 3 February 2021
  • 3 reacties
  • 2472 x bekeken

Beste,

Ik maak vaak gebruik van jullie optie om extra data bij te kopen, 24 uur unlimited data voor 3 euro. Echter merkte ik sinds 28-12-2020 dat er iets mis is met deze functie. Wanneer ik deze wil activeren moet ik eerst 100 mb voor 3 euro kopen voordat ik de 24 uur unlimited data kan kopen. Dit is al minimaal 4 of 5 keer gebeurd en ben dus al minimaal 12 euro kwijt aan data die ik niet wou kopen. Als toevoeging heb ik een screenshot bijgevoegd van mijn beeld wanneer ik op de optie 24 uur unlimited data klik.

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 3 February 2021, 10:56

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Ik heb deze klacht inmiddels vaker voorbij zien komen, namelijk hier;

en hier;

Het lijkt dus een bug te zijn, die dus ook al wat langer bestaat. Ik heb hier op het forum nog geen formele reactie gezien op deze bug, die schijnbaar dus niet is opgelost.

Ik heb wel begrepen dat deze bug niet speelt als je via de website data bijkoopt, dus dat zou ik je voor nu adviseren.

Misschien is het ook de moeite waard om om een compensatie te vragen voor het nodeloos moeten kopen van de 100mb bundel via de helpdesk of hier via het forum. Of dat lukt kan ik je als klant zijnde niet garanderen.

Misschien kan @Cas van Tele2 je van dienst zijn. Het is vrij druk dus het kan even duren voordat iemand van tele2 reageert.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Joesmaas,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw Unlimited data.

Bedankt voor het melden van deze bug, er wordt op dit moment onderzocht wat de reden is en hoe dit op te lossen! Als het goed is kan je via https://www.tele2.nl/mijn-tele2/ wel de direct kopen, zoals @Shilka aangeeft. Ik ga natuurlijk de bundels die je overbodig hebt aangeschaft vergoeden. Ik vergoed 6 x 3 euro, bij jouw volgende factuur wordt dit verrekend. Als je vaker Unlimited bundels aanschaft, is het dan geen idee om een Unlimited bundel te nemen? Je kan elke maand jouw bundel verhogen en weer verlagen!

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!
 

Reputatie 7

Ik zag vandaag in de Apple store een update van de Tele2 app voor dit probleem.