Beste
Ik heb al vanaf 26 oktober 2020 bericht gehad ik overgezet zou worden naar een nieuw netwerk.
6 November 2020 kreeg ik bericht dat dit later zou worden
16 December 2020 kreeg ik weer een email ik overgezet zou worden
27 Januari 2021 kreeg ik een bericht dat ik een nieuwe SIM Kaart zou krijgen welke ik tot op heden nog niet ontvangen heb
28 Januari 2021 zou ik weer overgezet worden
1 Februari 2021 kreeg ik weer het bericht een nieuwe abonnement zou krijgen tot op heden nog steeds geen SIM kaart ontvangen
Vandaag 2 Februari 2021 bericht de bestelling is geannuleerd ik heb niks besteld. dus reden voor contact
Heb vandaag contact met de klantenservice hierover opgenomen om te vragen hoe het nou zit. Ze ging het uitzoeken maar had niet een antwoord. Ik zou terug gebeld worden ik ben dus niet terug gebeld
Ik vind het allemaal een beetje vreemd worden. Heb op 27 januari ook contact gehad via de Chat van Tele2 de medewerker vertelde mij dat voor 5 februari iedereen uit het oude systeem moet.
Ik wil graag deze week weten waar ik aan toe ben. Er wordt van alles beloofd maar niks is tot op heden nagekomen.
Ik vind dit echt geen stijl dat ik achter jullie aan moet lopen vanwege systeem fouten.
Ik wil graag weten hoe nu verder ik vind dit echt zeer slordig hoe dit al maanden gaat.