beantwoord

Activeer simkaart via persoonlijk bericht

  • 1 February 2021
  • 2 reacties
  • 149 x bekeken

Graag hulp bij het activeren van mijn simkaart. Ik heb meerdere vergelijkbare berichten hier al gezien. Het betreft het activeren van de simkaart via de klantenservice. En mijn oude simkaart is geblokkeerd. Kan iemand mij assisteren?

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 2 February 2021, 10:58

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7

De simkaart wordt niet geactiveerd verzonden om misbruik te voorkomen. Als je een nieuw abonnement hebt, dan heb je een link ontvangen in één van de welkomst e-mails, daarmee kan je de simkaart activeren. Heb je de simkaart ontvangen vanwege de migratie naar het nieuwe netwerk en systeem, dan kan alleen de klantenservice deze voor je activeren. De klantenservice is (met een andere telefoon) telefonisch bereikbaar, vraag tijdens openingstijden de chatbot een medewerker te spreken of wacht totdat een Tele2 moderator hier op je topic reageert.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Daitsuke,
Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart.

We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Ik kan er in ieder geval voor zorgen dat jouw simkaart zo snel mogelijk wordt geactiveerd. Stuur jouw 06-nummer en het simkaartnummer door in een privébericht  en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik sta voor je klaar! 

Reageer