Graag hulp bij het activeren van mijn simkaart. Ik heb meerdere vergelijkbare berichten hier al gezien. Het betreft het activeren van de simkaart via de klantenservice. En mijn oude simkaart is geblokkeerd. Kan iemand mij assisteren?
beantwoord
Activeer simkaart via persoonlijk bericht
Beste antwoord door Cas van Tele2
Hey
Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart.
We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Ik kan er in ieder geval voor zorgen dat jouw simkaart zo snel mogelijk wordt geactiveerd. Stuur jouw 06-nummer en het simkaartnummer door in een privébericht en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt!
Ik sta voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.