beantwoord

gebelde nummers inzien januari 2020

  • 1 February 2021
  • 3 reacties
  • 189 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties

Hallo,

 

Ik weet dat er een aantal topics gewijd zijn hieraan, maar ik kom er niet uit. Ik heb met spoed een overzicht nodig van alle nummers die ik in januari 2020 heb gebeld. Met de app kom ik niet verder en ook als ik op factuurdetails inzien klik geeft hij een foutmelding aan. Klantenservice bellen is voor nu geen optie; er zijn 35 (!) wachtenden voor mij momenteel. Kan iemand me uit de brand helpen?

 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 2 February 2021, 00:01

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als het super belangrijk is, dan zul je toch even in wachtrij bij de klantenservice moeten blijven hangen. Hier op het forum kunnen andere klanten dit ook niet opvragen voor je. Er is wel een moderator. Maar die behandeld vragen op volgorde van binnenkomst.

Reputatie 7

Als de specificatie niet op de factuur zelf staat, dan is het nog een factuur uit het oude systeem, die je kon downloaden tot de migratie datum. https://www.tele2.nl/bijnazover
Nu kan alleen de klantenservice de specificatie nog nasturen.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @bur.,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw factuur van januari 2020.

Omdat je bent overgezet naar het nieuwe netwerk kan je deze niet meer inzien via MijnTele2. De uitleg van Pipo is juist! Ik heb natuulijk meteen jouw gegevens erbij gezocht en jou de factuur van januari 2020 verstuurd.

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent. Als je meer vragen hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!