beantwoord

Bestelling Pre-order Samsung Galaxy S21 Ultra 512GB

  • 29 January 2021
  • 2 reacties
  • 205 x bekeken

Beste Tele2 Forum,

 

Ik heb 16 januari de nieuwe Samsung S21 Ultra 512GB ge-preordered. Ondertussen is het de release datum maar heb ik nog steeds geen mail ontvangen van de koerier (ook niet in de spam). Ik zag op de site van Tele2 dat als ik de telefoon vandaag zou bestellen, ik heb morgen binnen krijg. Ondanks dat ik gepreordered heb, heb ik nog niks binnen :(

Is er mogelijk een indicatie wanneer deze geleverd zal gaan worden? Aangezien ik gepreordered heb hoopte ik de telefoon toch wel minimaal op de releasedatum binnen te hebben. Zit nu mét mijn tevens gepreorderde accesoires van Samsung op mijn telefoon te wachten :(

Met vriendelijke groet,

Pim

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 2 February 2021, 15:12

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey Pim, 
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.

Wat een prachtig toestel heb jij besteld, wow! Ik heb meteen jouw bestelling erbij gepakt en als het kan je een afspraak maken met AMP. We kunnen niet alle toestellen tegelijk bezorgen, het is erg druk bij de koeriers! Dit komt mede door de Corona-maatregelen waardoor alle winkels dicht zijn. Ik hoop dat je snel kan genieten jouw nieuwe Samsung.

Laat je weten of het is gelukt? De Community staat voor je klaar!

Hey Cas,

 

Dankjewel voor je reactie. Tot op heden heb ik helaas nog geen bericht ontvangen van AMD. Ondanks dat ik al ruim over de aangegeven 2 weken heen ben. Ik hoop snel bericht te krijgen zodat ik kan genieten van mijn toestel.

 

Met vriendelijke groet,

 

Pim