Skip to main content

Zoon zit in Sofia en betaalt te laat dus geblokkeerd. Betaalt maar blokkade blijft, al ruim een week nu.

Klantenservice probeert van alles tot “Lukt niet te activeren omdat hij in buitenland zit”

Ze sturen nw simkaart naar mij, die moet ik gaan activeren en dan naar Sofia sturen.

Is er echt geen andere, snellere, oplossing?

Het kan zijn dat niet de betaling maar de migratie naar het nieuwe systeem de oorzaak is. Sommige simkaarten kunnen niet vanaf afstand worden aangepast en dan is een nieuwe fysieke simkaart nodig. https://www.tele2.nl/bijnazover


Hoi @Claudia67,
Welkom op de Community! Ik leg je graag uit hoe het zit.

De reactie van Pipo vat het goed samen! Als klanten in het buitenland zijn dan lukt het systeemtechnisch niet om wijzigingen rond te krijgen. Daarvoor is dan een nieuwe simkaart nodig en deze sturen we naar het huisadres van de klant. Ik heb het account van jouw zoon gecheckt en ik  zie dat de betalingen binnen zijn en dat er geen blokkades zijn. Als de klantenservice alles heeft geprobeerd dan is dit de beste oplossing.

Als je meer vragen hierover hebt dan hoor ik het graag!