Skip to main content
beantwoord

Simkaart niet herkend / geblokkeerd

  • 2 februari 2021
  • 3 reacties
  • 230 x bekeken

Goedendag allen!

 

Ik heb een vraagje, ik kwam vanmiddag van school en opeens stond er dat mijn simkaart geblokkeerd was. Na mijn telefoon herstart te hebben en alles ingevoerd te hebben deed alles het weer voor ik gok een kleine 3 / 4 minuten. Nu zegt mijn mobiel (Iphone XR) dat mijn simkaart niet herkend word. Zou hier enige aanleiding voor kunnen zijn?

Beste antwoord door WhTurner

Iedereen werd/wordt overgezet op het T-mobile netwerk. Daar zijn  de afgelopen maanden diverse e-mail over geweest. met het verzoek in bepaalde nachten je telefoon niet uit te zetten,.  Sommige pogingen tot overzetten gingen niet goed en de laatste tijd blijken bepaalde SIM's omgewisseld te moeten worden.

Daarom mijn vragen. Wat is klantnummer in MijnTele2? Als dat met 1.1 (dus met een punt) begint ben je overgezet.

 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5501 reacties
  • 2 februari 2021

Wanneer ben je overgezet op het nieuwe systeem? Heeft alles daarna al goed gewerkt?


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 2 februari 2021
WhTurner schreef:

Wanneer ben je overgezet op het nieuwe systeem? Heeft alles daarna al goed gewerkt?

 

Uh, ik snap je niet volledig?


WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5501 reacties
  • Antwoord
  • 2 februari 2021

Iedereen werd/wordt overgezet op het T-mobile netwerk. Daar zijn  de afgelopen maanden diverse e-mail over geweest. met het verzoek in bepaalde nachten je telefoon niet uit te zetten,.  Sommige pogingen tot overzetten gingen niet goed en de laatste tijd blijken bepaalde SIM's omgewisseld te moeten worden.

Daarom mijn vragen. Wat is klantnummer in MijnTele2? Als dat met 1.1 (dus met een punt) begint ben je overgezet.