beantwoord

Terugbetalen aanbetaling duurt lang

  • 30 January 2021
  • 2 reacties
  • 144 x bekeken

Geachte mevrouw/heer,

 

Ik heb op 20 december een toestel abonnement van jullie besteld en ik heb €516.69 betaald.ik moest hem op 30 december ontvangen, en wegens problemen hebben jullie de referentie en de bestelling geannuleerd en zeiden dat je twee weken later het bedrag op mijn rekening zou storten.  

Op 5 januari ontving ik een e-mail van jullie waarin uw annulering werd bevestigd en we zullen het bedrag binnen twee weken op uw rekening storten.  

Het is nu bijna 3 weken geleden en jullie hebben mijn geld nog niet teruggegeven.  En elke keer dat we jullie bellen, maken het jullie niets uit. Jullie medewerkers helpen ons helemaal niet.  Ik heb dit geld nodig en wil ik zo snel mogelijk een mobiele telefoon kopen.

Ik hoop dat mijn probleem deze keer zal worden aangepakt en dat jullie mijn geld zo snel mogelijk zullen terugbetalen.

 

Alvast bedankt voor uw reactie.

 

 

Met vriendelijke groet,

Valid Batili

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 2 February 2021, 10:38

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je praat hier voornamelijk met medeklanten. Er is door de week ook een moderator, maar ook die heeft niet de pinpas van Tele2 in handen. De klantenservice geeft jouw terechte klacht door naar de backoffice, meer kunnen zij niet doen. We zien meer topics over dit onderwerp. Het duurt gewoon langer dan voorspelt, maar het komt uiteindelijk wel!

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @validbat,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annulering en aanbetaling.

Allereerst mijn excuses voor het lange wachten op jouw betaling. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 werkdagen jouw aanbetaling terugstorten! In dit geval duurt het langer,  mijn excuses daardoor. Ik heb jouw bestelling erbij gezocht en ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier met spoed wordt opgepakt! Hiervoor neem ik contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Zelf zal ik dit blijven monitoren zodat ik zeker weet dat dit snel wordt opgelost.

Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! Jij hoeft nu verder niks te doen. Als je vragen hebt hierover stel ze gerust. Ik ben er voor je!

We houden je op de hoogte!