Geachte mevrouw/heer,
Ik heb op 20 december een toestel abonnement van jullie besteld en ik heb €516.69 betaald.ik moest hem op 30 december ontvangen, en wegens problemen hebben jullie de referentie en de bestelling geannuleerd en zeiden dat je twee weken later het bedrag op mijn rekening zou storten.
Op 5 januari ontving ik een e-mail van jullie waarin uw annulering werd bevestigd en we zullen het bedrag binnen twee weken op uw rekening storten.
Het is nu bijna 3 weken geleden en jullie hebben mijn geld nog niet teruggegeven. En elke keer dat we jullie bellen, maken het jullie niets uit. Jullie medewerkers helpen ons helemaal niet. Ik heb dit geld nodig en wil ik zo snel mogelijk een mobiele telefoon kopen.
Ik hoop dat mijn probleem deze keer zal worden aangepakt en dat jullie mijn geld zo snel mogelijk zullen terugbetalen.
Alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Valid Batili