beantwoord

Opzeggen abonnement

  • 1 February 2021
  • 6 reacties
  • 376 x bekeken

Via het online formulier heb ik mijn abonnement opgezegd. Deze zou per 8 februari worden stopgezet. Hier heb ik ook een bevestiging per mail over gehad. In de app staat echter dat mijn abonnement loopt tot 28 februari, ik vraag me dan ook af of de opzegging goed is verwerkt.

Meerdere malen met Tele2 hierover proberen te bellen, maar na een uur wachten werd ik helaas opgehangen. Kan via deze weg iemand dit voor mij checken?

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 4 February 2021, 14:00

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7

Wat was de oorspronkelijke einddatum van je contract? En welke datum heb je de opzegging verstuurd?

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Esther95,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw opzegging.

Jammer dat je ons gaat verlaten natuurlijk maar ik ga dit voor je uitzoeken. Het is op dit moment extra druk bij onze klantenservice daarom duurt het langer voordat je iemand spreekt maar je bent bij mij aan het juiste adres. Ik heb meteen jouw gegevens erbij gezocht en ik zie dat je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt. Je hebt een opzegtermijn van 1 maand dus dat kan kloppen dat er staat tot 28 februari! Heb je ergens een ander abonnement aangevraagd met nummerbehoud? 

Ik hoor graag van je. De Community staat voor je klaar! 

Dag Cas,

Bedankt voor het checken! Ik heb inderdaad een maandelijks opzegbaar abonnement. Ik heb de opzegging op 8 januari verstuurd, dus ik zou verwachten dat mijn abonnement per 8 februari wordt stopgezet en niet per 28 februari. Ik weet niet of je hier iets van terug ziet in het systeen? Ik heb geen nummerbehoud aangevraagd.

 

Vriendelijke groeten,

Esther

Reputatie 7
Badge +12

Je hebt misschien een formulier verstuurd, maar de verwerking c.q. bevestiging heeft dan even op zich laten wachten. Met bellen zou e.e.a. direct ingevoerd zijn.

Ik heb direct een bevestiging per mail ontvangen van tele2 met de opmerking dat het abonnement per 8 feb zou worden stopgezet. Dan zou dit toch verwerkt moeten zijn in het systeem?

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Esther,

Ik heb nog wat beter gekeken en er staat inderdaad 8 februari als einddatum van jouw abonnement. Het is helemaal in orde!

Mocht je in de toekomst weer klant willen worden dan verwelkomen je natuurlijk met open armen! :hugging: