laatste factuur klopt niet

  • 2 February 2021
  • 7 reacties
  • 375 x bekeken

Vanaf 2015 heb ik een abonnement bij tele2 hoewel ik altijd gezeur heb gehad ben ik vol vertrouwen bij tele2 gebleven! Ik kan al maande lang niet inloggen om mijn gegevens in te zien? Ik heb weken geleden gebelt ivb stopzetting van mijn abonnement , op 11 dec zou mijn abonnement gestopt zijn ik heb hier toen een bevestigings mail van gehad. Echter heb ik in februari nog gewoon moeten betalen, om het nog leuker te maken is er eind januari een bedrag van 57 euro van mijn rekening gehaald ? Zonder aankondiging zonder een factuur te ontvangen. Het is ineens van de rekening af geschreven zonder dat ik hier iets vanaf wist ! Als ik naar jullie bel en ondertussen weer 4 verschillende medewerkers aan de tellefoon krijg omdat ik werd door verbonden of de verbinding weg gedrukt werd ! Krijg ik van de een te horen dat tele2 dit niet mag doen! De ander zegt dat is jou overige toestel crediet (waar ik nogmaals niet over ben geïnformeerd) Het is maar 1 keer 57 euro mvr , pardon? Ik kan nergens een klacht indienen want de klachten formulieren zijn van de site af er is geen email waar je een email naar kunt sturen, en het terug bel verzoek wat eerst niet kon en na een hele discussie toch ineens zou kunnen ben ik nog steeds niet door terug gebelt !!!? Dit is nog niet eens mijn gehele verhaal ! Maar dit is kortom belachelijk voor woorden hoe er omgegaan word met iemand die al langer dan 5 jaar inmiddels klant geweest is en ALTIJD netjes betaald heeft ect! En zo word je dan behandeld door tele2 BELACHELIJK !!!!!!!!


7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Begin eens om mijn.tele2.nl werkend te maken. Dan heb je inzicht in je facturen en wordt vast e.e.a. duidelijk. Waarom lukt dat niet? Begin anders even met een nieuwe registratie van je nummer. 

Begin eens om mijn.tele2.nl werkend te maken. Dan heb je inzicht in je facturen en wordt vast e.e.a. duidelijk. Waarom lukt dat niet? Begin anders even met een nieuwe registratie van je nummer. 

Dat kan dus niet omdat me contract op 11 dec stop is zegmaar dus ze kunne het niet meer werkend maken

Reputatie 7
Badge +12

Ah, nee als het abonnement al opgezegd is kan de klantenservice dan de laatste 2 facturen per email sturen? Anders moet je even afwachten totdat de moderator in jouw topic langskomt.

Reputatie 7

Staat in de bevestiging van de opzegging ook 11 december als einddatum? Of heb je die dag gewoon geen netwerk meer gehad en nam je aan dat dat de afsluiting was? Tele2 klanten werden afgelopen maanden gemigreerd naar de T-Mobile systemen, dus wellicht heeft dat er iets mee te maken.

Ik heb egt een email waarin einddatum 11 dec word vermeld 

Reputatie 7

Ik heb egt een email waarin einddatum 11 dec word vermeld 

Dan zou je half januari de laatste factuur gehad moeten hebben, tenzij er wellicht nog een deel van de toestel lening te verrekenen was. Een Tele2 moderator hier kan het voor je nakijken.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Lisa95,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw opzegging.

Jammer om te horen dat je ons gaat verlaten na vijf jaar! Dit is natuurlijk niet de service die je mag verwachten van ons dus ik ga er alles aan doen om je goed te helpen. Ik heb gelijk jouw gevevens erbij gepakt en ik zie dat jouw abonnement is gestopt in december 20220. Dat is dus goed geregeld. Omdat je netjes op tijd hebt opgezegd is jouw abonnement gestopt in december maar je betaalt bij Tele2 achteraf dus daarom kreeg je in Januari nog een factuur van het verbruik van 1 t/m 11 december 2020. Ook is het laatste gedeelte van jouw toestellening in rekening gebracht en daarom is jouw factuur hoger dan normaal!

Ik stuur je de laatste factuur op zodat per e-mail zodat je het kan inzien! Ik hoop dat het zo duidelijker is voor je, als je vragen hierover hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!
 

Reageer