beantwoord

Nieuwe telefoon schakelt direct naar voicemail

  • 4 February 2021
  • 3 reacties
  • 367 x bekeken

Hallo Allemaal,

Ik heb een best interesante vraagstelling vanavond :)

Vandaag is mijn nieuwe Verizon Unlocked Motorola Z4 uit de verenigde staten binnen gekomen, Sim kaart erin en gaan met de banaan had ik verwacht maar helaas is het nog niet zo makkelijk.

 

Simkaart word netjes herkend, maakt verbinding op 4G LTE,  en SMSjes komen prima binnen.

Alleen het bellen heeft wel een aparte bijkomstigheid.

 

Als ik vanaf mijn werktelefoon (KPN) of een willekeurig andere telefoon (getest met T-Mobile Thuis/ Ben en T-Mobile) bel naar mijn Tele2 nummer in deze telefoon dan schakelt hij automatisch naar voicemail.

Ik krijg wel automatisch een SMS bericht op de telefoon binnen met een gemist oproep.

Als ik dan vanaf de telefoon terugbel dan krijg ik wel gewoon verbinding en werkt alles prima.

Als de andere kant vervolgens mij weer terugbelt dan krijgen we ook gewoon verbinding, echter wanneer we de verbinding hierna weer verbreken dan kan de persoon aan de andere kant mij niet meer bereiken en schakelt hij automatisch naar voicemail.

 

Ik was eerst bang dat dit toch een Verizon lock was maar heb vervolgens de simkaart uit mijn werktelefoon gehaald (KPN) en deze in het verizon toestel geplaatst, hier gebeurt dit niet en ben ik normaal bereikbaar en kan ik normaal alle kanten op bellen.

 

Heeft iemand hier ideeen hoe ik dit op het tele2 netwerk kan oplossen? :)
 

icon

Beste antwoord door eric 4 February 2021, 20:29

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Probeer de tele2 simkaart eens in een andere telefoon. Werkt het dan wel?

En zet de verizon telefoon eens op 3g only? Misschien heeft het iets met VOLTE (4g bellen) te maken.

De Tele2 Simkaart werkte wel probleemloos in mn vorige telefoon, heb nu 4G bellen uitgezet en hij lijkt nu wel gewoon netjes over te gaan, dat was de oplossing, Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +12

De registratie zal dan wel een ding zijn in die Amerikaanse telefoon. Maar fijn dat het nu werkt!