De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hallo,Ik zou graag willen switchen van provider vanwege verschillende redenen. Alleen wil ik van een Sim-Only naar een abonnement met telefoon switchen. Nu stond ik op het punt om het abonnement te bestellen, echter toen ik mijn geboortedatum wou invullen blijf het systeem zeggen “ongeldige datum” Ik neem aan dat dit komt omdat ik 17 ben. Nu heeft mijn vader ook Tele2 en had hij de optie om een extra abonnement toe te voegen, alleen zijn we bang dat dit nadelen met zich meebrengt. Is dat zo? Zo ja, welke?Micha
Mijn simkaart is geblokkeerd, maar ik ben mijn pukcode kwijt, kan de pukcode naar mijn e-mail gestuurd worden? [e-mailadres verborgen door moderator]
ik heb een Samsung 20Fe , en soms als ik de telefoon uit mijn dubbele hoes heb kan het gebeuren dat hij 112 begint te bellen of dat hij het toetsenbord gebruikt …. ik heb de telefoon beschermd tegen per ongeluk aanraken scherm, ook zit er vinger herkenning op , dus zou mijn telefoon helemaal niets mogen doen als ik hem niet bedien , vanwaar anders de beveiliging ,ik lees dat dit bij meerdere gebruikers voor komt met Samsung telefoons en er niet echt een oplossing is, ja ter reparatie aanbieden ,ik ben een trouwe tele 2 klant en hoop hier meer de oplossing te kunnen vinden als bij samsung en anders verwijder mijn bericht maar groet Bertus
Goedendag , Ik had tijdje geleden al mail gestuurd maar ik heb nooit antwoord terug gekregen ik was al sinds 2016 klant bij jullie nooit problemen gehad , 30.11.2018 heb ik mijn abonnement stopt gezet met nummer 0640744741 (heb ik bewijs van ) heb ik nieuwe abonnement aangevraagd met nieuwe nummer daar is het mis gegaan ik moest elke keer voor 2 abonnement betalen terwijfel ik me oude nummer heb stop gezet daar heb ik officieel mail van ik heb contact gehad met tele2 die zouden er achter aan gaan wat ze niet hebben gedaan dus ik was gestopt met betalen want het klopte gewoon niet door dat ik niet betaalde heb ik bkr registratie gekregen dus uiteindelijk heb ik teveel betaald en zit ik met bkr registratie terwijfel jullie die fout hebben gemaakt en ik van jullie geld moet terug krijgen, Ik kan niet meer voor uit vandaar dat ik er nu achter aan ga ik was jong en naïef dus ik dacht het komt goed maar nu ik getrouwd ben en huis wil kopen zit dit mij in de weg ik heb overal bewijs van ik h
Beste, Omdat mijn oude sim is kwijtgeraakt heb ik nu een nieuwe ontvangen. Echter kan ik ze niet activeren. Heb alles al geprobeerd, ook via mijn bank app lukt het niet. Doorschakelen naar de klantenservice doet ie niet. Bellen kan ik niet. Bij wie kan ik nog terecht om dit in orde te maken? alvast bedankt!
Hallo, Een waarschuwing: Op veerboten naar Engeland/Ierland (in ieder geval op die van Stena Line) zijn de kosten buiten je bundel, ondanks de SMS van Tele2 “Welkom in Noorwegen, Je kunt hier bellen, sms’en en data verbruiken uit je normale bundel ...”.Voor de internetverbinding (in mijn geval met Noorwegen via de satelliet) wordt een maritiem tarief gerekend. Vanaf Noorwegen vasteland gebruik je inderdaad je normale bundel maar niet voor de satellietverbinding!In mijn geval was de schade beperkt door de limiet die Tele2 op de buitenbundelkosten heeft gezet, 9 euro. Dit is mogelijk niet voor iedereen zo geconfigureerd, er zijn genoeg horrorverhalen op internet te vinden hierover. Dit probleem speelt mogelijk ook op andere veerdiensten.Zodra je telefoon verbinding maakt met de “zendmast” op de boot gaat dit probleem spelen, dat kan zijn als je nog op de kade staat. Stena Line waarschuwt wel voor deze situatie maar ik heb maar 1 onduidelijk en klein bordje gevonden op het hele schip. Ste
Goedenavond, Ik wil graag mijn betalingsregeling in 1x voldoen. Ik zit op dit moment in het buitenland en heb dus geen netwerk vanwege de betalingsregeling. Ik wil deze nu in 1x voldoen via de tele2 app. Als ik op openstaand bedrag betalen klik krijg ik 0.00 euro te zien. Ik wil graag gebruik maken van mijn netwerk, maar kan dus niet mijn openstaand saldo betalen.
Hi there,Over the weekend, I changed my subscription on my mobile to an unlimited plan. I didn’t realise this would be immediately confirmed, I thought I would have to confirm again before it was locked in.Now, when I’m in the Tele2 App, I can’t see the option to go back to the subscription I was previously on (20GB + 200 mins/sms for €18,01). Could you please assist with changing my subscription back to my existing one?ThanksKelsey
Heb sinds gister een kraak tijdens videobellen in whatsapp. Alleen ik hoor het Soort van radio gekraak zoals vroeger
Hey community! I’m traveling to Paris from the Netherlands.A round 4 months ago, I Made a contract and a couple of days ago I asked the store that mad a contract for telle 2 and they replied that I will have internet in all Europe but my phone doesn’t get any reception at all. I have tried all range of things from checking the APN is internet.tele2.nl, resetting the device, airplane mode on/off, automatic and manual network selection, roaming is on, reinserting the sim, etc.Nothing seems to helpUnfortunately, I can’t check my tele2 account since it requires verification via sms-code which I can’t receive due to connectioncould you please somebody help me? Thank you in advance
Ik wil graag een nieuwe pukcode ontvangen
Ik wacht ondertussen al langer dan 3 maanden op me geld heb ondertussen 10 of meer mederwerkers gesproken moet elke x 2 weken wachten maar tot de dag van vandaag heb ik mijn geld nog niet terug slechte zaak ik heb 245,41 aanbetaald geld zou binnen 2 weken gestort zijn op mijn rekening kijk hoelang ik al aan het wachten ben kan toch niet heb via jullie ideal link aanbetaling gedaan voortaan ga ik niks meer aanbetalen als je het zo werkt heel die systeem van jullie klopt niet sjonge jongen!
Hoi,Ik heb een abonnement met toestel geannuleerd in januari (iPhone 14 Pro Goud 128GB). Ik heb het bedrag na 15 dagen nog steeds niet ontvangen, €1203,83. Kan dit snel worden opgepakt?Met vriendelijke groet,Berkay
Zojuist eindelijk geregeld dat mijn telefoonabonnement volledig op mijn naam staat en niet meer die van mijn ouders. Nu kan ik niet inloggen in de app omdat ik de melding krijg dat het account moet loskoppelen uit het andere account, dit is alleen al gedaan. Hoe kan ik dit oplossen?
Hi there,I recently got a new subscription with Tele2. When I signed up, I was assured that my new plan subscription included data and roaming when outside of the Netherlands. Recently, I was in Italy and Spain and I had no service. I had no roaming, and could not even connect to a network to receive a text or call. It was a full block on my sim card. It was definitely the sim card and not my phone, as the week earlier I was in UK and Portugal with my previous Prepaid Vodafone sim card and had no issues. Could you please assist? I am travelling in two weeks time and I need my mobile phone to work, which is why I took out the new subscription. ThanksKelsey
Mijn telefoon is helaas gestolen en ik wil graag mijn sim blokkeren. Helaas lukt dat niet omdat ik de verificatie code per SMS krijg, maar dat lukt natuurlijk niet zonder telefoon. Ik ben ook nog eens in Peru en heb niet de mogelijkheid om te bellen. Hoe moet ik nu mijn sim blokkeren?
Ik wil mijn abonnement verlengen met een nieuwe gsm: de Samsung Flip 5. Nu heeft deze een promotie van een gratis Samsung Watch 6 LTE. Ik vind alleen nergens de actievoorwaarden.Als ik mijn abonnement verleng met de Flip5, 512GB, 20 GB databundel en 200 bel/SMS krijg ik als ik wil betalen de melding dat de promotie niet geldt bij mijn abonnement. Samsung zegt bij de Flip 5 actievoorwaarden alleen iets over het type toestel als actievoorwaarde en zegt niets over het soort abonnement.Bij de Watch 6 actievoorwaarden staat helemaal niets over een actiecombi met de Flip 5.Weet iemand de actievoorwaarden mbt het soort abonnement?
Goedemorgen, Mijn simkaart is geblokkeerd en nu heb ik de PukCode nodig. Deze code kan ik makkelijk inzien in mijn.tele2 , echter kan ik niet inloggen omdat de tweestapsverificatie naar mijn geblokkeerde sim wordt gestuurd. Hoe krijg ik mijn simkaart nu ontgrendeld? GroetenErwin
Het is zondagochtend dus ik kan de klantenservice niet bereiken. Ik heb mijn pukcode nodig maar ik kan niet op mijn tele 2 inloggen wegens tweestapsverificatie. Kan iemand mij helpen?
Goedemorgen, ik heb gisteren een abonnement afgesloten met telefoon. Ik heb toen een deel alvast afbetaald van de telefoon. Ik krijg nu al 2 mailtjes dat ik niet betaald heb maar dat heb ik wel. Als ik naar de bestelstatus kijk zegt die dat er geen resterend bedrag open staat. Ik heb al geprobeerd te bellen maar heb al 20 minuten aan de telefoon gewacht en niemand aan de lijn. De chatbot werkt ook niet vandaar dat ik het hier even vraag in de hoop dat iemand kan helpen. groetjes
Ik heb laatst een nieuw nummer aangevraagd en gekregen. Nu kom ik erachter dat er in de app nog steeds mijn oude nummer staat. Ik kan het nummer niet aanpassen en als ik een nieuw account aan wil maken met het nieuwe nummer dan staat er dat het nummer al gekoppeld is aan een account.
UPDATE: Inmiddels opgelost via Klantenservice! Hi,Ik moet mijn Pukcode invoeren maar ik kan niet in MijnTele2 vanwege een tweestapsverificatie. Het kaartje waar het op stond heb ik niet meer.Het lukt nu niet om de Klantenservice te bereiken, vandaar dat ik het hier vraag.Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?Dank alvast.
Beste lezer, Ik heb een bestelling gedaan bij Tele2 voor een nieuwe telefoon op 25 mei met bestelnummer 195668190. In deze bestelling had ik iets verkeerds gedaan, waardoor ik niet betaald had. Toen alsnog een bestelling gedaan waar ik heb wel heb betaald ook op 25 mei 195668673. Daarna heb ik niks gehoord, dus belde ik op 30 mei naar Tele2. Toen heb ik de eerste bestelling die niet was betaald laten annuleren, gezien dit een fout van mij was. Ik hoorde daarna nog steeds niks van mijn bestelling die ik wel had betaald, dus heb ik opnieuw gebeld op 5 juni en mijn hele bestelling laten annuleren. Ik had namelijk een nieuwe telefoon nodig en het duurde op deze manier erg lang. Zij gaven aan dat ik mijn geld terug zou krijgen binnen 7 dagen. Na 7 dagen heb ik gebeld en toen gaven ze aan dat het geen 7 dagen waren maar 14 dagen. Na 14 dagen opnieuw gebeld en toen gaven ze aan dat ze geen terugbetaling zagen staan, terwijl ik 210,41 heb betaald. Toen de tip gekregen om te mailen naar XXXX.
Hi, Gisteren heb ik 7 minuten gebeld met een medewerker van de klantenservice. Ik heb daar rustig uitgelegd dat ik geen smsje heb ontvangen dat ik al door 80% van mijn internetverbruik zat. Hij zou 2GB activeren ter compensatie. Als dit niet zichtbaar was in mijn account zou ik na 45 minuutjes even de mobiel aan- en uit moeten zetten. Meerdere keren gedaan gisteravond, maar nog steeds geen internet. Daarom vanochtend telefonisch contact opgenomen wederom met de klantenservice. Hij kon geen gespreksgeschiedenis vinden, en vond het vreemd dat dit was toegezegd. Heeft aangegeven dat hij met zijn leidinggevende wou overleggen, en na een gesprek van 15 minuten kwam het erop neer dat ik niks kreeg. Hij erkende dat er een SMS-storing was geweest, maar trok mijn conclusie dat ik gisteren contact heb gehad met de klantenservice en 2 gb toegezegd zou krijgen in twijfel. Vandaar deze post. 1: kan ik 2GB compensatie krijgen? 1 is ook al genoeg, maar ik zou graag iets van compensatie willen zien
Ongeveer 6 tot 8 keer per dag, elke dag weer, krijg ik een sms van Tele2. Eerst "welkom in Guatemala" (waar ik niet ben) en dan "welkom in Colombia", (waar ik wel ben). Aanbieding Verre Landenbundel, 1 hele gigabyte voor 30 euro... Aangezien ik met een plaatselijk simkaartje 24 gb kan kopen voor 7 (zeven!) euro gaan we dat niet doen. Maar hoe zet ik die sms pesterij uit?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.