Skip to main content

Pukcode

  • 13 August 2023
  • 2 reacties
  • 10 x bekeken

Mijn simkaart is geblokkeerd, maar ik ben mijn pukcode kwijt, kan de pukcode naar mijn e-mail gestuurd worden? [e-mailadres verborgen door moderator]

Uitgelichte reactie

14 augustus 2023

Hi @gCat0526, allereerst van harte welkom op de Community! Ik mag de pukcode alleen mailen naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Ik zie dat deze verschilt met die je hier hebt opgegeven (ik heb ook even verborgen, want hij stond openbaar voor iedereen). Ik moet inderdaad een strenge ID-check doen. Stuur je mij via een privébericht de antwoorden op de volgende vragen? Dan heb je binnen de kortste keren je pukcode!

  1. Wat zijn de exacte bundels die je momenteel bij ons afneemt (bel/sms + data)?
  2. Wat is precies het bedrag van de laatst afgeschreven factuur?
  3. Kun je één telefoonnummer noemen waar je veel naar belt?

Ik zie je antwoorden graag tegemoet! 😄

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7109 reacties
  • 13 augustus 2023

Hoi @gCat0526 

Die informatie wordt niet per email verstrekt. Je kan morgen even de klantenservice bellen (met een andere telefoon). Er zullen extra security vragen worden gesteld voordat ze de pukcode geven.


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12
Uitgelichte reactie

Hi @gCat0526, allereerst van harte welkom op de Community! Ik mag de pukcode alleen mailen naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Ik zie dat deze verschilt met die je hier hebt opgegeven (ik heb ook even verborgen, want hij stond openbaar voor iedereen). Ik moet inderdaad een strenge ID-check doen. Stuur je mij via een privébericht de antwoorden op de volgende vragen? Dan heb je binnen de kortste keren je pukcode!

  1. Wat zijn de exacte bundels die je momenteel bij ons afneemt (bel/sms + data)?
  2. Wat is precies het bedrag van de laatst afgeschreven factuur?
  3. Kun je één telefoonnummer noemen waar je veel naar belt?

Ik zie je antwoorden graag tegemoet! 😄


Reageer