Inloggen account na contractovername

  • 6 August 2023
  • 1 reactie
  • 28 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties

Zojuist eindelijk geregeld dat mijn telefoonabonnement volledig op mijn naam staat en niet meer die van mijn ouders. Nu kan ik niet inloggen in de app omdat ik de melding krijg dat het account moet loskoppelen uit het andere account, dit is alleen al gedaan. Hoe kan ik dit oplossen?

Marciano van Tele2 8 maanden geleden

Hey @Ivve, welkom op de Community en tof dat je je abonnement nu volledig op je eigen naam hebt staan! Ik kijk direct met je mee, en ik zie inderdaad dat het account niet meer gekoppeld staat aan het oude abonnement. Als ik inlog op je MijnTele2-account lijkt alles goed te werken en staat je nieuwe abonnement ook al gekoppeld. Was het je inmiddels gelukt of loop je nog ergens tegenaan? Laat het me maar weten, dan help ik je graag verder! 😄

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Ivve, welkom op de Community en tof dat je je abonnement nu volledig op je eigen naam hebt staan! Ik kijk direct met je mee, en ik zie inderdaad dat het account niet meer gekoppeld staat aan het oude abonnement. Als ik inlog op je MijnTele2-account lijkt alles goed te werken en staat je nieuwe abonnement ook al gekoppeld. Was het je inmiddels gelukt of loop je nog ergens tegenaan? Laat het me maar weten, dan help ik je graag verder! 😄

Reageer