Hi,
Gisteren heb ik 7 minuten gebeld met een medewerker van de klantenservice. Ik heb daar rustig uitgelegd dat ik geen smsje heb ontvangen dat ik al door 80% van mijn internetverbruik zat. Hij zou 2GB activeren ter compensatie. Als dit niet zichtbaar was in mijn account zou ik na 45 minuutjes even de mobiel aan- en uit moeten zetten. Meerdere keren gedaan gisteravond, maar nog steeds geen internet.
Daarom vanochtend telefonisch contact opgenomen wederom met de klantenservice. Hij kon geen gespreksgeschiedenis vinden, en vond het vreemd dat dit was toegezegd. Heeft aangegeven dat hij met zijn leidinggevende wou overleggen, en na een gesprek van 15 minuten kwam het erop neer dat ik niks kreeg. Hij erkende dat er een SMS-storing was geweest, maar trok mijn conclusie dat ik gisteren contact heb gehad met de klantenservice en 2 gb toegezegd zou krijgen in twijfel.
Vandaar deze post.
1: kan ik 2GB compensatie krijgen? 1 is ook al genoeg, maar ik zou graag iets van compensatie willen zien voor het feit dat het SMSje is achtergebleven en ik daardoor niet doorhad dat ik al op 80% zat. Dit is immers ook beloofd door een van de mederwerkers.
- Een klacht voor degene die ik vanochtend heb gesproken (is vast terug te vinden in jullie logboek, tenzij hij ook het gesprek niet heeft genoteerd). Hij ging overleggen met leidinggevende, en toen ik om de naam van leidinggevende vroeg zei hij dat er geen leidinggevende was. Ook vond ik het érg vervelend dat hij mijn stelling in twijfel bracht, en mij bijna niet geloofde dat ik compensatie zou krijgen.
Groet,
Marije