Skip to main content

Pukcode en Tweestapsverificatie

  • 31 maart 2023
  • 4 reacties
  • 108 x bekeken

UPDATE: Inmiddels opgelost via Klantenservice! 

 

Hi,

Ik moet mijn Pukcode invoeren maar ik kan niet in MijnTele2 vanwege een tweestapsverificatie. Het kaartje waar het op stond heb ik niet meer.

Het lukt nu niet om de Klantenservice te bereiken, vandaar dat ik het hier vraag.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Dank alvast.

Uitgelichte reactie

3 april 2023

Hey Naomi, superfijn om te lezen dat het inmiddels is gelukt via de klantenservice! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, kom dan gerust terug naar de Community. We staan voor je klaar! Voor nu een hele fijne en zonnige dag gewenst! 😊

4 reacties

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12
Uitgelichte reactie

Hey Naomi, superfijn om te lezen dat het inmiddels is gelukt via de klantenservice! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, kom dan gerust terug naar de Community. We staan voor je klaar! Voor nu een hele fijne en zonnige dag gewenst! 😊


  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 30 juli 2023

Goedemorgen, 

 

Ik heb exact dit probleem nu. Kan iemand mij verder helpen?

 

Alvast bedankt!


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7112 reacties
  • 30 juli 2023
ErwinT schreef:

Goedemorgen, 

 

Ik heb exact dit probleem nu. Kan iemand mij verder helpen?

 

Alvast bedankt!

Klantenservice is morgen telefonisch en vandaag via social media te bereiken.


  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 30 juli 2023

Bedankt voor je reactie! Ik zal denk ik moeten wachten tot morgen.. helaas


Reageer