Geen 80% SMS ontvangen

  • 25 July 2023
  • 2 reacties
  • 68 x bekeken

Hi,

 

Gisteren heb ik 7 minuten gebeld met een medewerker van de klantenservice. Ik heb daar rustig uitgelegd dat ik geen smsje heb ontvangen dat ik al door 80% van mijn internetverbruik zat. Hij zou 2GB activeren ter compensatie. Als dit niet zichtbaar was in mijn account zou ik na 45 minuutjes even de mobiel aan- en uit moeten zetten. Meerdere keren gedaan gisteravond, maar nog steeds geen internet. 

 

Daarom vanochtend telefonisch contact opgenomen wederom met de klantenservice. Hij kon geen gespreksgeschiedenis vinden, en vond het vreemd dat dit was toegezegd. Heeft aangegeven dat hij met zijn leidinggevende wou overleggen, en na een gesprek van 15 minuten kwam het erop neer dat ik niks kreeg. Hij erkende dat er een SMS-storing was geweest, maar trok mijn conclusie dat ik gisteren contact heb gehad met de klantenservice en 2 gb toegezegd zou krijgen in twijfel. 

 

Vandaar deze post. 

 

1: kan ik 2GB compensatie krijgen? 1 is ook al genoeg, maar ik zou graag iets van compensatie willen zien voor het feit dat het SMSje is achtergebleven en ik daardoor niet doorhad dat ik al op 80% zat. Dit is immers ook beloofd door een van de mederwerkers.

 

  1. Een klacht voor degene die ik vanochtend heb gesproken (is vast terug te vinden in jullie logboek, tenzij hij ook het gesprek niet heeft genoteerd). Hij ging overleggen met leidinggevende, en toen ik om de naam van leidinggevende vroeg zei hij dat er geen leidinggevende was. Ook vond ik het érg vervelend dat hij mijn stelling in twijfel bracht, en mij bijna niet geloofde dat ik compensatie zou krijgen.

 

Groet,

Marije 

Marciano van Tele2 9 maanden geleden

Hi Marije, allereerst van harte welkom op de Community - goed dat je ons hebt gevonden! Wat apart dat je de SMS voor 80% verbruik niet hebt ontvangen. Geen zorgen, kan gebeuren. Ik hoop dat je hem volgende maand wel gewoon weer ontvangt zoals het hoort. Ik kan inderdaad ook geen contactgeschiedenis terugvinden waarin de compensatie is toegezegd, erg vreemd, maar ook hier; geen zorgen! Ik heb even m'n best voor je moeten doen, maar ik heb geregeld dat ik alsnog een compensatiebundel van 2GB voor je aan mocht zetten. Hier kun je nu dus leker van genieten, ik zie dat deze inmiddels aanstaat! 💪🏻

Ik heb mijn collega met wie je later contact hebt gehad ook gevonden hoor. Hij heeft jullie contact netjes gelogd. Ik zal je klacht duursturen, zodat zijn manager dit met hem kan oppakken. Of en hoe snel zij bij je terugkomen durf ik niet te zeggen, maar anders laat ik je uiteraard ook nog iets horen, zodra ik reactie heb gekregen.

Ik hoop je met de compensatiebundel weer blij te hebben gemaakt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je nog een hele fijne middag! 😊

Groetjes,

Marciano

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De 80% is bedoeld als servicemelding. Sms afleveringen zijn nooit gegarandeerd.  Als je zoveel data gebruikt kun je beter in de app kijken naar wat er nog over is. Die is voor data (near) realtime.

Reputatie 7
Badge +12

Hi Marije, allereerst van harte welkom op de Community - goed dat je ons hebt gevonden! Wat apart dat je de SMS voor 80% verbruik niet hebt ontvangen. Geen zorgen, kan gebeuren. Ik hoop dat je hem volgende maand wel gewoon weer ontvangt zoals het hoort. Ik kan inderdaad ook geen contactgeschiedenis terugvinden waarin de compensatie is toegezegd, erg vreemd, maar ook hier; geen zorgen! Ik heb even m'n best voor je moeten doen, maar ik heb geregeld dat ik alsnog een compensatiebundel van 2GB voor je aan mocht zetten. Hier kun je nu dus leker van genieten, ik zie dat deze inmiddels aanstaat! 💪🏻

Ik heb mijn collega met wie je later contact hebt gehad ook gevonden hoor. Hij heeft jullie contact netjes gelogd. Ik zal je klacht duursturen, zodat zijn manager dit met hem kan oppakken. Of en hoe snel zij bij je terugkomen durf ik niet te zeggen, maar anders laat ik je uiteraard ook nog iets horen, zodra ik reactie heb gekregen.

Ik hoop je met de compensatiebundel weer blij te hebben gemaakt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je nog een hele fijne middag! 😊

Groetjes,

Marciano

Reageer