Met een andere telefoon de klantenservice bellen is het snelst.
Hey Cinneke, allereerst van harte welkom op de Community! Bellen is zoals Eric zegt inderdaad altijd het snelste, maar ik zie dat je die mogelijkheid niet hebt, dus geen zorgen; ik help je hier direct bij! Stuur mij even een privébericht met de volgende klantgegevens die gekoppeld staan aan het abonnement/contract:
- Volledige klantnaam
- Postcode of adres + huisnummer
- Geboortedatum
Zodra ik deze informatie heb, heb jij binnen no time een actieve simkaart. Ik zie je berichtje graag tegemoet!
Heb pb gestuurd. Mijn dank zal groot zijn
Hey Cinneke, allereerst van harte welkom op de Community! Bellen is zoals Eric zegt inderdaad altijd het snelste, maar ik zie dat je die mogelijkheid niet hebt, dus geen zorgen; ik help je hier direct bij! Stuur mij even een privébericht met de volgende klantgegevens die gekoppeld staan aan het abonnement/contract:
- Volledige klantnaam
- Postcode of adres + huisnummer
- Geboortedatum
Zodra ik deze informatie heb, heb jij binnen no time een actieve simkaart. Ik zie je berichtje graag tegemoet!
Het is gelukt!
Wat een top service Marciano!
echt hartstikke bedankt!!
Hi Cinneke, ook hier super bedankt voor je mooie woorden - hier doe ik het voor! Met alle liefde gedaan en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je me te vinden. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst!