beantwoord

Nieuwe sim activeren

  • 8 August 2023
  • 5 reacties
  • 87 x bekeken

Beste, 

Omdat mijn oude sim is kwijtgeraakt heb ik nu een nieuwe ontvangen. Echter kan ik ze niet activeren. Heb alles al geprobeerd, ook via mijn bank app lukt het niet. Doorschakelen naar de klantenservice doet ie niet. Bellen kan ik niet. 
Bij wie kan ik nog terecht om dit in orde te maken? 
alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door Cinneke 9 August 2023, 12:05

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Met een andere telefoon de klantenservice bellen is het snelst.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Cinneke, allereerst van harte welkom op de Community! Bellen is zoals Eric zegt inderdaad altijd het snelste, maar ik zie dat je die mogelijkheid niet hebt, dus geen zorgen; ik help je hier direct bij! Stuur mij even een privébericht met de volgende klantgegevens die gekoppeld staan aan het abonnement/contract:

  • Volledige klantnaam
  • Postcode of adres + huisnummer
  • Geboortedatum

Zodra ik deze informatie heb, heb jij binnen no time een actieve simkaart. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 😊

 

Heb pb gestuurd. Mijn dank zal groot zijn 🙏🏼

Hey Cinneke, allereerst van harte welkom op de Community! Bellen is zoals Eric zegt inderdaad altijd het snelste, maar ik zie dat je die mogelijkheid niet hebt, dus geen zorgen; ik help je hier direct bij! Stuur mij even een privébericht met de volgende klantgegevens die gekoppeld staan aan het abonnement/contract:

  • Volledige klantnaam
  • Postcode of adres + huisnummer
  • Geboortedatum

Zodra ik deze informatie heb, heb jij binnen no time een actieve simkaart. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 😊

 

Het is gelukt! 
Wat een top service Marciano! 
echt hartstikke bedankt!! 🙏🏼

Reputatie 7
Badge +12

Hi Cinneke, ook hier super bedankt voor je mooie woorden - hier doe ik het voor! Met alle liefde gedaan en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je me te vinden. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😊

Reageer