Skip to main content

UPDATE: Inmiddels opgelost via Klantenservice! 

 

Hi,

Ik moet mijn Pukcode invoeren maar ik kan niet in MijnTele2 vanwege een tweestapsverificatie. Het kaartje waar het op stond heb ik niet meer.

Het lukt nu niet om de Klantenservice te bereiken, vandaar dat ik het hier vraag.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Dank alvast.

Hey Naomi, superfijn om te lezen dat het inmiddels is gelukt via de klantenservice! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, kom dan gerust terug naar de Community. We staan voor je klaar! Voor nu een hele fijne en zonnige dag gewenst! 😊


Goedemorgen, 

 

Ik heb exact dit probleem nu. Kan iemand mij verder helpen?

 

Alvast bedankt!


Goedemorgen, 

 

Ik heb exact dit probleem nu. Kan iemand mij verder helpen?

 

Alvast bedankt!

Klantenservice is morgen telefonisch en vandaag via social media te bereiken.


Bedankt voor je reactie! Ik zal denk ik moeten wachten tot morgen.. helaas


Reageer