De Tele2 community stopt op dit domein
Benieuwd wanneer je jouw toestel ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Vind het hier!
Recent actief
Overgang naar tele2 v Vodafone nummerbehoud en omzetting staat op 5/4echter sim kaart nog niet ontvangen (na kwijt zijn eerste ontvangen sim kaart op woensdag 29/3 nieuwe tele2 sim besteld. Zelfde dag goedkeuring nummerbehoud sms gekregen. Is nu zaterdag, nog geen sim ontvangen.maandag geen postbezorging, wat te doen als 4/4 sim er nog niet is met de post?
Op donderdag 9 februari had ik een s23 ultra groen besteld en daarvoor een aanbetaling gedaan van 285,41. Op de website stond dat deze leverbaar was. Echter bleek dat de levering pas over 4 weken zou zijn. Met een medewerker gesproken en inderdaad. Toen ik de site refreshde bleek hij ineens pas over 4 weken leverbaar te zijn. Afijn. De bestelling geannuleerd en de zwarte besteld. Wederom een aanbetaling gedaan van 285,41. Het is nu ondertussen 8 maart en ik heb mijn geld van de geannuleerde bestemming nooit meer ontvangen. 2x de klantenservice gebeld. 2x is mij verteld dat het doorgestuurd zou worden naar de desbetreffende afdeling en dat ik mijn geld op maandag terug zou krijgen. Dit is ondertussen anderhalve week geleden.
Op 13 maart een s23 ultra besteld. €200+ bijbetaald. - 14 maart pakket opgestuurd.- 15 maart zending ontvangen bij post NL- 15 maart bezorger onderweg- 15 maart "Fout bij bezorging". -19 maart op advies van de klantenservice een mailtje gestuurd met het "Onderzoek forumulier".Ik heb nu door de community rond gelezen en valt me op dat dit probleem zich. Vaker voordoet. Waarom werkt tele 2 nog met post NL. AMP komt tot aan de afgesproken seconde om de toestel te leveren. Dit moet echt ophouden nooit niet problemen gehad met tele2 maar wat ik nu allemaal lees over de ervaringen. Hou ik me hart vast. Ik hou de topic up to date.
Op mijn abonnement zijn er 3 nieuwe abonnementen afgesloten. Voor mijzelf, mijn vrouw en mijn dochter. Deze allemaal in combinatie met een iphone. Ik heb geen bestelling geplaatst en ook geen telefoons ontvangen. Ik heb al contact opgenomen met de helpdesk. Ze zijn dit als het goed is aan het uitzoeken. Hoe kan het zijn dat dit zo makkelijk kan gebeuren? er is blijkbaar geen identiteitsverificatie gedaan.
Heb een terugstorting te goed van Tele2, nadat ik een iPhone 14 pro retour had gestuurd.Keuring mail ontvangen dat hij binnen was en ook een casenummer erbij gekregen.Maar na ruim 14 werkdagen geen geld retour op mijn bankrekening , en dat terwijl ik al lang klant ben bij Tele2.Meerdere malen gebeld met klanten service en elke keer het verhaal dat het er aan komt of vandaag of anders morgen. Moet geduld hebben zegt men mij, maar ik vind het vreemd dat het zo lang moet duren of is er meer aan de hand bij Tele2!!!!
Ik wacht nu al meer dan een maand op mijn telefoon. Ik heb al 4 keer! Een onderzoek formulier toegestuurd, en ik krijg nog steeds geen reactie van jullie door dat het onderzoek nog steeds niet is gestart. Ik ben er nu wel klaar mee elke medewerker zegt wat anders over het onderzoek.
Telefoon besteld op 17-01 en verzonden op 18-01. Zou de volgende dag geleverd worden tussen 15:30 & 17:30. Rond 16:30 kreeg ik de melding bezorging is mislukt. Vervolgens is het pakket terug geweest naar het sorteercentrum. De volgende dag (20-01) om 11:01 kreeg ik weer de melding dat het pakket onderweg is. Deze status staat er tot op de dag van vandaag nogsteeds. Meerdere keren contact gehad met PostNL en die geven aan dat het toch wel is geleverd 20-01 om 11:49. Meerder keren naar het PostNL punt geweest waar het zou moeten liggen en die hebben het pakket niet. Ondertussen afgelopen maandag 23-01 een onderzoek laten starten. Tot op heden geen antwoord gehad van Tele2. Meerdere keren gebeld ook en die geven aan ‘mijn collegas zijn ermee bezig’. Ook nogmaals contact gehad met PostNL en die geven aan niks van een onderzoek te zien. Ik krijg totaal geen informatie. Ook gevraagd of ik al een ander toestel kan ontvangen en dat ‘kan’ niet totdat het onderzoek is afgerond. Ik kan en mag
1 maand geleden verlengde ik mijn abonnement icm een iPhone 14 die ik met €330 aanbetaalde. Iphone 14 was op voorraad maar raakte zoek, tot op heden heb ik al zeker 10keer met de klantenservice gebeld echter word ik continu afgewimpeld, ondertussen is wel het nieuwe abonnement ingegaan. Ik loop met een defecte telefoon, verneem letterlijk niets en vraag me af wanneer ik nu mijn nieuwe telefoon eindelijk kan verwachten!!!ik ben zo teleurgesteld in deze gang van zaken.
Hoi,Ik heb vandaag mijn abonnement verlengt en terwijl ik dat deed werd er duidelijk op de site aangeprezen dat ik zelf het bezorg moment kon kiezen (wat ik prettig vind want ik werk onregelmatige diensten.)Door een onvoorziene netwerk hiccup heb ik het via de herinnering via de mail betaald. Aannemende dat ik na betaling een dag kon kiezen, maar dat was niet zo...En nu zie ik in de mail dat het via PostNL gaat en ik helemaal niet kan beslissen wanneer mijn bezorging komt. Of een idee heb wanneer ik het nu kan verwachten.Gezien het om best veel geld gaat, vind ik het best belachelijk.
Goedenavond, Vandaag heb ik een verlening van mijn abonnement gedaan. Dit was nodig omdat mijn telefoon er gisteren mee op is gehouden. Dus dat betekend, geen toegang tot mijn normale mail. Maar omdat mijn gegevens al bekend waren bij Tele2 heb ik er niet aan gedacht om mijn e-mailadres te wijzigen naar het tijdelijke. Ik heb nu dus geen track and trace code ontvangen, wel heb ik de aanbetaling kunnen doen. Is er iemand met de gouden tip? (ik heb dus op het moment geen werkende mobiel) Inmiddels ben ik hopeloos…
Hallo allemaal ongeveer 5 weken geleden had ik de Iphone 14 pro max besteld. Nu krijg ik ineens om 01:24 uur een mail met mijn bestelling is geannuleerd. Verder staat er geen reden bij waarom het geannuleerd is, alleen een lijst met de mogelijke oorzaak. Gezien het wij nu in de feestdagen zitten is het ook niet mogelijk om te bellen. Dit vind ik enorm vervelend, vooral omdat ik 4-6 weken moest wachten op een telefoon die nu niet komt. Mocht het zo zijn dat ik het wel opnieuw mijn bestelling kan laten plaatsen, moet ik dan weer 4-6 weken wachten? En hoe zit het met het geld dat ik al vooraf had betaald?
Halloo, ik heb op 4 december ook een iphone besteld. Mag ik misschien een indicatie van wanneer deze zal aankomen?Bestelnummer: 78188496Groetjes,Najji
Goedemorgen allemaal, 26 november heeft mijn moeder een abonnement afgesloten voor een telefoon bij tele2. Op 2 december kregen we bericht dat hij onderweg is en 6 december kregen we de melding "fout bij bezorging, nieuwe bezorgtijd niet bekend" Nu is een onderzoek gestart waar we al meer dan een week niks meer van hebben gehoord.Nu willen wij ons beroepen op het herroepingsrecht, volgens de Consumentenbond kan dit ook voordat de telefoon is geleverd. Aan de telefoon bij tele2 hoor ik dat dit niet kan. Wie heeft gelijk? Ondertussen betaalt ze al wel voor internet en aflossing telefoon. Kan iemand mij hierbij helpen?
Hallo,Misschien een domme vraag, maar ik begrijp de "vanaf data" bij de iPhone 14 pro max niet.De iPhone 14 pro max 256GB in zwart heb ik op 26-11 besteld en probeer te achterhalen wat er bedoeld wordt met de besteldatum (vanaf data).Bij alle andere kleuren staan de data op eind december, maar van de zwarte staan er 2 nog in november en de 256gb op 13-11.Mijn eigen interpretatie is dat de zwarte sneller geleverd kan worden, omdat dit het meest verkochte model is, maar dit vul ik in.Ik zou het fijn vinden om er een antwoord op te krijgen. Alvast bedankt!
Ik wilde via de Tele2 app mijn mobiele abonnement verlengen met een iPhone 14 Pro. Dat ging goed tot de laatste stap: betalen. Toen ik op Credit Card klikte kreeg ik de melding dat mijn winkelwagen leeg was en er dus niets te betalen was. Nu zit ik ergens in "het midden van het proces" want niets werkt meer, zowel online niet als bij de Tele2 app:als ik inlog staat er dat ik nog een factuur moet betalen, maar alle facturen zijn al betaald en die van de nieuwe iPhone zit er niet tussen ik mag niet meer verlengen bij een nieuwe bestelling krijg ik de melding dat mijn gegevens niet geladen kunnen wordenEn nu?
Ik heb op 18-11 een nieuwe Sim only unlimited internet voor €26 per maand looptijd 1 jaar aangevraagd zonder toestel. Deze zou vanaf 1-1-2023 ingang als mijn andere Sim only stopt. Incl nummerbehoud. Nu wil ik graag deze aanvraag annuleren voordat hij 1-1-2023 ingaat omdat ik via mijn nieuwe werkgever al een toestel met Sim only krijg. Hoe regel ik dit en kan dit nog?
Hallo. Ik verleng mijn abonnement met een telefoon. Je hebt het via PostNl naar mijn huis in Amsterdam gestuurd, maar ik zit nu (alleen voor 3 of 4 weken) in Rotterdam. Mijn moeder stuurde de telefoon naar mij via PostNl, maar de telefoon bereikte mij niet. Ik heb het IMEI-nummer van de telefoon. Heb je een kans om de locatie te detecteren met het IMEI-nummer? Of moet ik naar de politie gaan? Ik vermoed dat een PostNl-medewerker mijn pakket is kwijtgeraakt.
Heb zojuist iphone 14 128gb black besteld. Kreeg mail tele2 om eenmalig bedrag over te maken. Dit bedrag heb ik overgemaakt. Nu krijg ik 33 minuten later wederom een mail met ander bestelnr voor dezelfde Iphone 14 black met het verzoek het eenmalig bedrag nogmaals over te maken. Daarnaast zegt bestelling 1 "wachten op voorraad" terwijl de site zegt "op voorraad"....wat gaat hier mis?
Hi,I bought a sim only subscription through web channel on Friday night and still I have not received the sim card. Yesterday night (sunday) Tele2 had initiated the number porting and accepted by my previous connection provider. Today morning my mobile access has been cut by them. Now I do not have any mobile/mobile-internet access 😬 Why did Tele2 initiate the number porting without providing/checking whether the sim card has reached me or not (it is a simple workflow check)?Tele2 chat system says that it would allow me to chat with a live person, then gives me a phone number to call the customer support. I can not call them, because my mobile has been cut off. I do not know when they will send me the sim card.
Wat is op dit moment de levertijd van de iPhone SE 2022? Ik heb er een besteld samen met een abonnement, maar geen bericht gekregen wanneer ik de bestelling kan verwachten. Erg vervelend dat hier niet duidelijk over gecommuniceerd wordt.
77199806 weetje wnr mijn iPhone ontvang
Ik heb op maandag 21 november bij gsmweb.nl een telefoon besteld met abonnement bij tele2. Had al een simonly abonnement bij tele2. Telefoon was op voorraad en zou dus de volgende dag bezorgd worden.Dinsdag 22 november s'morgens rond 10:00 uur sms gehad van tele2 met 'je blijft bij ons, wat leuk' en was mijn abonnement ook in de tele2 app omgezet naar nieuw abonnement.Dinsdag 22 november mail verstuurd naar gsmweb.nl met de vraag waar de telefoon blijft, geen reactie.Woensdag 23 nog geen telefoon en heb ik middels de klantenservice van gsmweb.nl een toegestuurd herroepingsformulier naar info@gsmweb.nl gestuurd.Het is nu maandag 28 november en hoor ik van beide kanten niks.Heb het verhaal bij de acm neergelegd en overweeg nu indien mogelijk om aangifte te doen wegens oplichting.Iemand ervaring/advies met dit verhaal?
Ik heb dinsdag 25 oktober een telefoon met abonnement gekocht bij Tele2. Het zou woensdag bezorgd worden door PostNL, maar 's avonds veranderde het bericht in "Fout bij bezorging zending. Nadere informatie volgt" maar ik heb geen verdere informatie ontvangen. Ik heb vrijdag PostNL gebeld en ze zeiden dat ze niets kunnen doen tenzij de afzender (Tele2) een onderzoek start. Daarna heb ik Tele2 gebeld en ze zeiden dat ze geen onderzoek kunnen starten tenzij PostNL de bezorgstatus wijzigt. Dus beide bedrijven wijzen naar elkaar en ik weet niet wat ik moet doen om mijn telefoon te ontvangen, waar ik al veel geld voor heb betaald. Heeft iemand een soortgelijke situatie meegemaakt? Wat kan ik doen?
Hoi ik heb 2 november bestelling gedaan van iphone 14 pro Weetje meschien wnr ik hem ontvang 1.20721415
Hallo, ik wil graag weten wanneer ik een bericht kan ontvangen dat mijn telefoon bezorgd wordt. Bestelnummer is 76588426
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.