beantwoord

Verkeerde e-mail gebruikt bij verlenging

  • 23 January 2023
  • 3 reacties
  • 71 x bekeken

Goedenavond,

 

Vandaag heb ik een verlening van mijn abonnement gedaan. Dit was nodig omdat mijn telefoon er gisteren mee op is gehouden. Dus dat betekend, geen toegang tot mijn normale mail. Maar omdat mijn gegevens al bekend waren bij Tele2 heb ik er niet aan gedacht om mijn e-mailadres te wijzigen naar het tijdelijke. Ik heb nu dus geen track and trace code ontvangen, wel heb ik de aanbetaling kunnen doen. Is er iemand met de gouden tip? (ik heb dus op het moment geen werkende mobiel) Inmiddels ben ik hopeloos… 

icon

Beste antwoord door lauravdp 24 January 2023, 10:40

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @lauravdp, allereerst van harte welkom op onze Community! Tof om te horen dat je bij ons blijft met je verlenging. Ik zie dat je vanochtend mijn collega hebt gesproken en dat hij de Track & Trace aan je door heeft gegeven en de mail opnieuw heeft gestuurd (echter wel naar hetzelfde e-mailadres). Heb je de T&T code wel? Anders heb ik hem hier voor je: 3SJCVL7202165. Volgens de T&T wordt jouw toestel vanavond bezorgd. Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je! 😄

Hey @lauravdp, allereerst van harte welkom op onze Community! Tof om te horen dat je bij ons blijft met je verlenging. Ik zie dat je vanochtend mijn collega hebt gesproken en dat hij de Track & Trace aan je door heeft gegeven en de mail opnieuw heeft gestuurd (echter wel naar hetzelfde e-mailadres). Heb je de T&T code wel? Anders heb ik hem hier voor je: 3SJCVL7202165. Volgens de T&T wordt jouw toestel vanavond bezorgd. Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je! 😄

 

Hi,

Bedankt voor je bericht! Alles is goed opgelost. 

Ik hoop inderdaad vandaag mijn telefoon te ontvangen!

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Super fijn om te horen en uiteraard graag gedaan. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar! 💪🏻

Reageer