S23 Ultra zoek geraakt

  • 19 March 2023
  • 3 reacties
  • 111 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Op 13 maart een s23 ultra besteld. €200+ bijbetaald. 

- 14 maart pakket opgestuurd.

- 15 maart zending ontvangen bij post NL

- 15 maart bezorger onderweg

- 15 maart "Fout bij bezorging".

 

-19 maart op advies van de klantenservice een mailtje gestuurd met het "Onderzoek forumulier".

Ik heb nu door de community rond gelezen en valt me op dat dit probleem zich. Vaker voordoet. Waarom werkt tele 2 nog met post NL. AMP komt tot aan de afgesproken seconde om de toestel te leveren. Dit moet echt ophouden nooit niet problemen gehad met tele2 maar wat ik nu allemaal lees over de ervaringen. Hou ik me hart vast. Ik hou de topic up to date.

Achah 1 jaar geleden

-  21 maart gebeld door Tele 2

 

Op de hoogte gebracht van het process en dat de zaak door gaat naar Post NL. 

Alles goed uit gelegd en verwachte wachtijd tussen de 1 en 2 weken. Met wekelijks een telefoontje met een update. 

 

Tot zover uitstekend hulp van Tele 2 en super blij met de klantenservice. Ondanks het verloren toestel staan ze me goed bij. 

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Achah, niet fijn om te horen dat je toestel vermist is, mijn excuses voor het ongemak. Wel fijn om te horen dat je direct contact hebt opgenomen met de klantenservice om dit te onderzoeken. Geef mijn collega's even de tijd om dit met PostNL te onderzoeken en dan komt het helemaal goed. Ik zie je updates graag in je topic verschijnen. Mocht ik in de tussentijd iets voor je kunnen doen of controleren, laat het me dan weten. Ik sta voor je klaar en blijf graag betrokken! 

Het is inderdaad vaker voorgekomen dat een pakketje vermist raakt. Ik zou niks liever willen dan dat dit stopt en dat alles soepel bij de klant aankomt. Maar maak je s.v.p. geen zorgen, ik weet dat het altijd wel goed komt. Jouw toestel komt bij je, hoe dan ook!

Had je al gereageerd op de mail met de toestemming voor het onderzoek? Tip: zorg ervoor dat het formulier volledig ingevuld is en dat de bijlage niet groter is dan 5MB. Anders komt de mail wellicht niet bij ons aan en kan het onderzoek niet gestart worden.  

@Marciano van Tele2  

 

- 20 maart goedholpen door Denise klantenservice.

 

Check gedaan of het "Onderzoeks formulier" goed is binnegkomen. En alles was correct. 

Tot zover niks te klagen over de service van Tele 2.

----------‐--------------------------------------------------------#

Het is een vaakvoorkomend probleem wat onstaat bij Post NL. En zelf ook onderzoek gedaan. En koeriers hebben helaas een manier gevonden om toestellen te herkennen en te ontnemen. Want ongetwijfeld mensen met een herkenbare probleem krijg na 

 

- post bezorger onderweg 

- De melding "Fout bij bezorging".

 

Helaas maar waar. Mijn tip naar tele 2. Open een filiaal zodat de mensen hun toestel kunnen ophalen. Want dit gaat nergens over. 

------------------------------------------------------------------

@Marciano van Tele2 hartelijk dank voor de snelle reactie en geruststelling.

Ik weet dat het goedkomt alleen spijtig voor alle tijd die erover heen gaat. 

 

 

-  21 maart gebeld door Tele 2

 

Op de hoogte gebracht van het process en dat de zaak door gaat naar Post NL. 

Alles goed uit gelegd en verwachte wachtijd tussen de 1 en 2 weken. Met wekelijks een telefoontje met een update. 

 

Tot zover uitstekend hulp van Tele 2 en super blij met de klantenservice. Ondanks het verloren toestel staan ze me goed bij. 

Reageer