iPhone 14 zoekgeraakt pakket

  • 17 January 2023
  • 11 reacties
  • 204 x bekeken

1 maand geleden verlengde ik mijn abonnement icm een iPhone 14 die ik met €330 aanbetaalde. 
Iphone 14 was op voorraad maar raakte zoek, tot op heden heb ik al zeker 10keer met de klantenservice gebeld echter word ik continu afgewimpeld, ondertussen is wel het nieuwe abonnement ingegaan. Ik loop met een defecte telefoon, verneem letterlijk niets en vraag me af wanneer ik nu mijn nieuwe telefoon eindelijk kan verwachten!!!

ik ben zo teleurgesteld in deze gang van zaken. 

Marciano van Tele2 1 jaar geleden

Hi Linda, allereerst van harte welkom op onze Community. Goed dat je ons hebt gevonden. Ik snap volkomen dat je niet blij wordt van deze situatie. Mijn excuses voor het ongemak, en ik help je met alle liefde direct verder! 

Ik lees dat mijn collega de mail naar je heeft gestuurd waarin je toestemming geeft voor twee onderzoeken bij PostNL. Klopt het dat je op deze mail gereageerd hebt met de benodigde ondertekeningen? Zo ja, dan staat de case klaar voor mijn collega’s en ontvang je binnen 7 werkdagen nadat je terug hebt gemaild een reactie van ze. Kun je me vertellen of en wanneer je dit hebt gedaan?

Mocht je de mail nog niet teruggestuurd hebben met de ondertekening, dan hoor ik het ook van je. Ik stuur je dan opnieuw de mail, zodat ik het onderzoek voor je kan starten. Geen zorgen, het komt helemaal goed. Hoelang het duurt, voordat je je toestel ontvangt durf ik op dit moment nog niet te zeggen, maar zodra we het in werking zetten, kan het snel gaan.

Groetjes,

Marciano

Bekijk origineel bericht

11 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Linda, allereerst van harte welkom op onze Community. Goed dat je ons hebt gevonden. Ik snap volkomen dat je niet blij wordt van deze situatie. Mijn excuses voor het ongemak, en ik help je met alle liefde direct verder! 

Ik lees dat mijn collega de mail naar je heeft gestuurd waarin je toestemming geeft voor twee onderzoeken bij PostNL. Klopt het dat je op deze mail gereageerd hebt met de benodigde ondertekeningen? Zo ja, dan staat de case klaar voor mijn collega’s en ontvang je binnen 7 werkdagen nadat je terug hebt gemaild een reactie van ze. Kun je me vertellen of en wanneer je dit hebt gedaan?

Mocht je de mail nog niet teruggestuurd hebben met de ondertekening, dan hoor ik het ook van je. Ik stuur je dan opnieuw de mail, zodat ik het onderzoek voor je kan starten. Geen zorgen, het komt helemaal goed. Hoelang het duurt, voordat je je toestel ontvangt durf ik op dit moment nog niet te zeggen, maar zodra we het in werking zetten, kan het snel gaan.

Groetjes,

Marciano

Hallo Marciano, 

 

op 29-12 heb ik de ondertekende verklaring retour gezonden. Tot op heden nog helemaal niets van tele2 vernomen!!!!!!

 

groetjes 

Linda 

Reputatie 7
Badge +12

Hi Linda, bedankt voor de terugkoppeling. Goed om te horen dat je dit op de 29e hebt gedaan. Ik heb zojuist een verzoek achter gelaten in de openstaande case met de vraag of het onderzoek al is begonnen en waarom je nog geen reactie hebt ontvangen. Ik hoop spoedig antwoord te krijgen en ik laat het je weten zodra ik iets hoor!

Groetjes,

Marciano

Hoi Marciano, 

10dagen geleden, wederom het fraude formulier ingevuld en ondertekend. 
dit keer onder de noemer dat het zogezegd niet zou zijn ontvangen. Bizar want volgens medewerkers aan de telefoon is dit wel het geval en zou er een onderzoek gestart zijn. 
maar goed 10 dagen geleden nogmaals het formulier ondertekend en retour gezonden, tot op de dag van vandaag wederom NIETS vernomen van jullie!!!!!!

Reputatie 7
Badge +12

Hi Linda, ik heb e.e.a. nagevraagd bij mijn collega's die het formulier zouden moeten ontvangen, echter geven zij aan dat ze nooit de mails hebben ontvangen. Hier gaat iets dus niet helemaal goed. Zou je voor mij willen dubbelchecken of de mail daadwerkelijk gestuurd is en naar welk e-mailadres? Geen foutmeldingen ontvangen? Ik hoor het graag van je!

Ik heb beide keren zoals gevraagd door jullie de mail beantwoord, nee ook geen foutmeldingen ontvangen en staat gewoon in mijn verzonden berichten aan info@service.tele2.nl waar ik de mail ook van ontving….. mails zijn dus gewoon verstuurd… 

 

Ondertussen vind ik het ronduit bizar, wederom zijn we 11 dagen verder en begrijp ik dat er dus nog geen onderzoek is gestart. Nu onder de noemer dat de mail niet is binnen gekomen???? En niemand vraagt zich dan af hoe dit kan, de enige reactie die ik krijg is via dit forum…… 

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt voor de terugkoppeling! Wat apart dat ze niet aankomen. Ik ben momenteel met mijn collega’s aan het schakelen om te onderzoeken wat er aan de hand kan zijn en waardoor de mails niet aankomen. Ik hoop snel meer te weten. 

Ik snap je helemaal. Daarom ben ik ook blij dat je mij gevonden hebt. Ik ga er alles aan doen om dit z.s.m. op te lossen!

 

Momenteel is de toestemmingsbrief 2 dagen geleden ook per post verzonden… hopelijk komt deze wel aan en verneem ik hier wel wat van…. Echter als ik dit had geweten had ik dit ruim 1 maand geleden direct gedaan..

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi Linda, slim dat je het ook per post hebt verzonden! Normaal gesproken ontvangen we de mail direct en wordt er automatisch een case voor aangemaakt. Wat hier mis gaat is nog even onduidelijk, maar ik hoop dat de brief snel wordt opgepakt. Ik leer net ook dat de toestemmingsformulieren als alternatief ook via de chat als bijlage gestuurd kunnen worden. Stuur me volgende week gerust een reminder, dan kijk ik direct of de brief is ontvangen en opgepakt.

Voor nu wens ik je een heel fijn weekend!

Marciano

Dat meen je niet???? Ik heb meermaals gevraagd of ik het niet via een andere manier kan versturen, print screen via een telefoonnummer ofzo. Echter kreeg ik te horen dat dit echt niet kon. 
Zou jij willen controleren of de brief binnen is? Ik vind ruim 1,5 maand wachten echt lang genoeg en ben er echt helemaal klaar mee! 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Linda, excuses voor de vertraagde reactie, je topic was me even ontglipt. Volgens mij is het geen officiële manier om het formulier in te dienen, ik kreeg dit namelijk ook pas te horen, omdat ik bezig was met de case om te onderzoeken waarom het formulier niet bij ons binnenkwam. Ik heb in ieder geval goed nieuws - ik zie dat het onderzoek inmiddels al loopt. Mijn collega's van fraude hebben hun onderzoek ook al gedaan en nu staan er sinds gisteren vragen uit bij PostNL. Doorgaans duurt het 5 werkdagen, dus ik verwacht halverwege volgende week een nieuwe update. Dan kan het snel gaan!

Reageer