beantwoord

Besteldata (vanaf datum)

  • 12 December 2022
  • 8 reacties
  • 102 x bekeken

Hallo,

Misschien een domme vraag, maar ik begrijp de "vanaf data" bij de iPhone 14 pro max niet.

De iPhone 14 pro max 256GB in zwart heb ik op 26-11 besteld en probeer te achterhalen wat er bedoeld wordt met de besteldatum (vanaf data).

Bij alle andere kleuren staan de data op eind december, maar van de zwarte staan er 2 nog in november en de 256gb op 13-11.

Mijn eigen interpretatie is dat de zwarte sneller geleverd kan worden, omdat dit het meest verkochte model is, maar dit vul ik in.

Ik zou het fijn vinden om er een antwoord op te krijgen. Alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door Daniel2781990 22 December 2022, 20:00

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Daniel2781990, ik snap dat je je nieuwste aanwinst zo snel mogelijk thuis wilt hebben! Wij hebben hiervoor een topic aangemaakt om duidelijkheid erover te creëren en daar ook de mogelijkheid gegeven om jou je vragen te laten stellen. Zou je de volgende je vraag in het topic zelf willen stellen? Dan zullen wij je hier natuurlijk ook met liefde op beantwoorden!

We werken via de ´´First In, First Out´´ methode. Dat betekent wie als eerst besteld, zal dit toestel ook als eerste ontvangen.

Je hebt jouw toestel op 26 november besteld en op het toestel wat jij wilt zit nu 4-6 weken levertijd op. Dat betekent dat je vanaf de datum vanaf 26 november het 4 tot 6 weken kan duren voordat je een berichtje van ons gaat krijgen dat jouw toestel binnen is. Dus nog even geduld!

Groetjes,
Manouk

Oke..

Ik heb moeite om dit antwoord te lezen, want dit is totaal geen antwoord op mijn vraag en er worden aannames gedaan. Daarnaast heb ik gezocht in het topic over de levertijden en kon ik geen antwoord vinden + dat er in dat topic werd aangegeven dat diegene die er normaal/meestal op reageert aangeeft een nieuw topic te openen!? En nu word ik verzocht om de vraag daar te stellen 🤨 

Het gaat me er niet om om te willen weten wanneer de telefoon binnen komt, mijn vraag is hoe dat zit met de data. Wat bedoelen jullie met de vanaf data? Ik kom daar geen wijs uit.

First in first out snap ik, maar dat was niet mijn vraag 😅

 aangeeft een nieuw topic te openen!?

Die opmerking is een vast onderdeel van zijn ondertekening en dus niet van toepassing op de vragen over levertijden 😀

Reputatie 7
Badge +12

Hey Daniel, allereerst tof om te horen dat je voor de iPhone 14 Pro Max bent gegaan! Bij de vanaf-datum kun je gemakkelijk zien hoeveel weken levertijd er voor elk model vanaf die besteldatum verwacht wordt. We werken de levertijden dagelijks bij, stel dat een toestel/model een nieuwe levertijd (langer of korter) heeft, dan zal de vanaf-datum aangepast worden. De toestellen die een ‘oude’ vanaf-datum hebben, zijn dus al een tijdje consistent in de levering. Bij toestellen met een recente vanaf-datum betekent het dat er een wijziging is geweest. 

Ik hoop dat je hiermee meer duidelijkheid hebt! 

PS. Wat @WhTurner zegt klopt helemaal! 😄

Hey Daniel, allereerst tof om te horen dat je voor de iPhone 14 Pro Max bent gegaan! Bij de vanaf-datum kun je gemakkelijk zien hoeveel weken levertijd er voor elk model vanaf die besteldatum verwacht wordt. We werken de levertijden dagelijks bij, stel dat een toestel/model een nieuwe levertijd (langer of korter) heeft, dan zal de vanaf-datum aangepast worden. De toestellen die een ‘oude’ vanaf-datum hebben, zijn dus al een tijdje consistent in de levering. Bij toestellen met een recente vanaf-datum betekent het dat er een wijziging is geweest. 

Ik hoop dat je hiermee meer duidelijkheid hebt! 

 

Hoi @Marciano van Tele2, bedankt voor je reactie!

Dit is idd een duidelijk antwoord. Dankjewel, dan is het voor mij helemaal helder. Ik kwam er echt niet uit en na een aantal vrienden het te hebben gevraagd en zij ook niet wisten wat het inhield dacht ik stuur ik maar even een berichtje 😄

Reputatie 7
Badge +12

Hey Daniel, geen dank! Fijn om te horen het helder is. Ik snap het helemaal hoor, ik moest er zelf ook even aan wennen. Daar is de Community voor, gewoon vragen wat je wil weten. Mocht je nog andere vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan altijd klaar om je te helpen.

Ik heb gelijk nog even naar je bestelling gekeken en ik hoop dat je je toestel snel ontvangt. Ik verwacht dat dit tussen morgen en 7 januari zal zijn. Je ontvangt van PostNL de T&T met de exacte bezorgdatum. Alvast heel veel plezier ermee en fijne feestdagen! 🎄

Groetjes,

Marciano

@Marciano van Tele2 De volgende keer zal ik het in het bestaande topic vragen. Ik had al expres gewacht tot jij weer terug was (in jouw bericht stond dat je t/m de 14e niet aanwezig zou zijn en zag dat je altijd wel goede antwoorden geeft, dus hoopte al op een antwoord van jou (oke.. 🤔 nu ik dit typ komt het over alsof ik een stalker ben 😅🤣))…

Anyway, bedankt voor je reactie.

Oeh dat is al bijna!! Het is het wachten waard. iPhones zijn en blijven voor mij echt de beste telefoons, dus dat komt helemaal goed.

Jij ook fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar 🎅

Reputatie 7
Badge +12

Hey Daniel, dat is helemaal goed. Ah, dat is echt héél tof om te horen, thanks daarvoor! En nee hoor, fijn dat ik zichtbaar ben hier op de Community en dat bezoekers dus wel m'n handtekening lezen. 😂 Ik ben zelf ook al een paar jaar trouwe iPhone-gebruiker, dus ik snap je volkomen en die nieuwe gaat het inderdaad helemaal waard zijn. De komende dagen zullen ook wel voorbij vliegen.

Bedankt, en jij ook een hele fijne jaarwisseling! 🎇

Reageer