beantwoord

Levertijd iPhone SE 2022

  • 30 November 2022
  • 5 reacties
  • 96 x bekeken

Wat is op dit moment de levertijd van de iPhone SE 2022? Ik heb er een besteld samen met een abonnement, maar geen bericht gekregen wanneer ik de bestelling kan verwachten. Erg vervelend dat hier niet duidelijk over gecommuniceerd wordt.

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 3 December 2022, 11:27

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Er staat op de website direct leverbaar.  Wanneer heb je deze bestelling gedaan en heb je ook een bevestiging gehad?

De bestelling is bevestigd op 22-11-2022.  In de mail (22-11-2022) staat dat ik een Track & Trace code zal ontvangen. Deze heb ik niet ontvangen. Ik heb een aantal dagen geleden online contact gehad waarbij de medewerker van Tele2 stuurde dat de telefoon op het moment niet leverbaar is. Verder 0 informatie gekregen.

 

Op de site is de iPhone SE 2022 128gb ook niet te koop zie ik. De levertijd is nergens te vinden.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Sovmot ik heb direct in de actuele levertijden gekeken en ik zie (net als in de webshop) het door jou gekozen toestel niet meer staan. De SE-serie is verder erg beperkt leverbaar. Ik moet je vragen (maandag) even te bellen met mijn collega's van Sales. Zij kunnen met je meekijken naar een ander toestel.

Mijn excuses voor het ongemak! Je kunt ze bereiken op op 0800-1602. Ze staan voor je klaar! Laat je het me weten of hier iets moois is uitgekomen? Mocht je niet willen wachten, dan kan ik de bestelling ook voor je annuleren, zodat je direct een ander toestel kunt kiezen.

Ik hoor het graag van je! 😊

Groetjes,

Marciano

Reputatie 7
Badge +12

Hi Sovot, is het inmiddels allemaal gelukt met een ander toestel? Ik hoor het graag van je, ook als ik nog iets voor je kan doen! 😄

Reageer