De Tele2 community stopt op dit domein
Benieuwd wanneer je jouw toestel ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Vind het hier!
Recent actief
Hi, Ik wou mijn bestelling annuleren maar je moet dus ook het telefoonnummer en dergelijke invullen, Maar ik heb het product nog niet ontvangen dus die informatie heb ik niet. Is het dus ook mogelijk om het al te annuleren voordat je het hebt ontvangen?
Sinds 2 maanden probeer ik mijn abonnement te verlengen. Steeds krijg ik een foutmelding via de app of website. Nadat ik gebeld heb met een nogal ontevreden werknemer zou het liggen aan de financiën. Jullie zouden niet kunnen zien waardoor dit komt..echter is er niks in mijn financiële situatie veranderd en al mijn maandelijkse betalingen zijn netjes op dezelfde dag betaald de afgelopen 2 jaar.. Hier moet toch iets fouts gaan? De laatste maand heb ik niet betaald omdat het eerst maar eens opgelost moet worden ipv een nogal bijdehante medewerker aan de lijn de krijgen
Goedendag, Ik heb een lopend sim only abonnement (tm september 2022). Nu kan ik al verlengen aldus Tele2 (als in de optie is er als ik bij mijn abonnementen kijk). Hiervoor wil ik een nieuw abonnement met een nieuwe iPhone. Is het dus mogelijk dat ik een nieuwe telefoon bestel en abonnement maar niet dubbel hoef te betalen, als in twee abonnementen tegelijkertijd. Of wordt mijn huidige abboneemtn overgezet naar het nieuwe abonnement?
Hallo Tele2, Ik heb laatst een S22 Ultra als abonnement genomen en was benieuwd hoe / wanneer ik die 100 euro cashback kan claimen. Kan iemand van jullie mij helpen?
Beste, Een aantal maanden geleden heb ik bij Tele2 een iPhone 12 pro abonnement afgesloten. Bezorger netjes onderweg maar geweigerd aan de deur omdat ik uiteindelijk wilde wachten voor de nieuwe iPhone 13 pro, iets duurder maar het wachten waard.Nu een aantal maanden verder betaal ik onterecht voor een abonnement en telefoon dat ik niet eens in bezit heb, uberhaupt nooit gekregen.Een aantal weken dan wel niet maanden geleden contact opgenomen met klantenservice, ging via een speciale afdeling. Helaas is de iPhone 13 pro een aantal weken geleden uitgekomen, maar staat er op mijn naam een abonnement van de iPhone 12 pro, dus ik kan geen nieuwe abbo afsluiten. PS: Ik zit al 3 maanden met een kapotte toestel. Dus een oplossing zou zeer gewenst zijn. Jeff.
Ik heb dinsdag een nieuw toestel met verlengen aangeschaft maar nu zie ik mijn verlenging pas ingaat na het verlopen van mijn oude contract. Raar toch waarom zou ik dan al verlengen als ik toch nog 4 maanden moet wachten, en dat terwijl mijn nieuwe abo ook nog duurder is. Je zou verwachten dat je als meer dan 10 jaar vaste klant hier direct gebruik van kan maken.
Ik heb gisteren verlengd met een nieuwe telefoon die ik direct volledig wilde betalen. Helaas is de betaling mislukt. Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice en ze zei dat ik dezelfde dag een mail zou krijgen met een link om als nog te betalen omdat de bestelling wel doorgekomen was Die heb ik nog niet gekregen en ook tussen mijn facturen zie ik niets. Als ik kijk bij nieuw abonnement zie ik het abonnement wel, alleen gaat dat pas in op 29 december ipv van 14 september??!! Gaat dit nu wel goed komen en hoe lang duurt het voordat ik de betaallink krijg?
Zoals de titel al zegt. Het rekeningnummer dat ik heb opgegeven is geen fysieke pas aan gekoppeld dus is het niet mogelijk om de €0,01 te betalen aan de deur. Kan ik deze eurocent ook online betalen zodat het niet aan de deur hoeft?
Beste leden,Ik heb een Sim only abbonement bij tele 2 sinds September 22 2020, en ik wou hem verlengen met een telefoon bij een bedrijf genaamd mobiel.nl.Nou weet ik dat je 4 maanden na je sim only abonnement met een telefoon kunt verlengen door middel van contractbreuk. Dus ik kon vanaf 22 Januari verlengen met een telefoon, ik heb alles betaald inclusief voor de contractbreuk en ben sindsdien al weken in contact met zowel mobiel.nl als Tele2. De reden hiervoor is dat mijn verzoek niet wordt goedgekeurd door Tele 2 en dit is zeer frustrerend als je geen reden ervoor krijg. Ik heb zovaak gebeld met tele 2 en krijg letterlijk elke keer als ik bel een ander reden voor dit en wordt er echt schijtziek van. Ook heb ik contact gehad met mobiel.nl en zei hebben namens mij ook gebeld naar tele 2 maar desondanks heb ik geen antwoord gekregen. Heeft iemand hier ervaring mee gehad, zo ja hoe heb je het opgelost.
Beste,Ik heb me sim only verlengd met de dit wil ik weten, nu ben ik erg geschroken. Als ik mijn abonnement voor volgende maand wil bijstellen naar beneden ben ik velen malen duurder uit, is dit de nieuwe Tele2 abonnement vorm ? Hoe kan dit opeens, hiervoor kon ik gewoon alles naar beneden stellen voor een lagere prijs en nu moet ik meer betalen? zelfs als ik even 1 maand unlimited wil zou ik 40 euro moeten betalen ipv 27 euro? Ook klopt de unlimited weekend prijs niet, dit zou 3 euro moeten zijn toch? Hiervoor kon mijn abonnement zo wijzigen zoals ik dit zou doen met een verlenging. Wordt dit nu door Tele2 ontmoedigt?Tele2 presents: de Dit Wil Ik WEKEN! | Tele2 Forum @Marciano van Tele2 of @Cas van Tele2 , is dit een fout intern? zo nee zou ik graag toch terug gaan en de verlenging annuleren. Dit is niet wat ik van Tele2 gewend ben, dit is totaal niet flexibel .
Ik heb 3 weken geleden mijn verlengde telefoon abonnement geannuleerd en terug gestuurd.een week later kreeg ik een mail dat de telefoon binnen was en 2 dagen later dat de abonnement was geannulleerd. Ik kon nogsteeds niet verlengen na 3 weken. Ik heb elkedag contact opgenomen en elke keer weer opnieuw moest ik mijn verhaal vertellen niemand wist iets te betekenen voor me sterker Nog Doen ze alsof ze iets hebben gedaan voor me maar dat is ook allrmaal een leugen! Iemand die iets doet zou het niet 3 weken lang laten duren! Aangepast door moderator: Dit is alles behalve ‘ klanten service’ ik wil mijn geld terug.
Goedemiddag,Mijn Tele2 abonnement loopt af dus ik mag verlengen. Echter kom ik op een hoger maandbedrag uit met dezelfde opties zoals GB en belminuten. Vorig jaar werd het maandbedrag juist met een eurotje verlaagd (mooi meegenomen). Kan ik mijn huidige abonnement niet gewoon door laten lopen? Het gaat om een Sim Only. Ik heb momenteel geen behoefte aan een nieuw toestel.Hoor het graag.
Hallo, Afgelopen week heb ik via AMP groep mijn bestelling (verlening met telefoon) geannuleerd. Er staat dat ik van Tele2 nog een bevestiging hiervan krijg. Deze heb ik nog niet gehad, maar dat kan natuurlijk even duren. Moet ik ondanks deze manier van annuleren ook nog telefonisch annuleren bij Tele2? Alvast bedankt.Groeten
Goedenavond,Sinds zomer 2017 ben ik klant bij Tele2. Eerst met één unlimited contract incl. nw. iPhone 7 op afbetaling voor één van mijn dochters en later dat jaar met een tweede unlimited contract incl iPhone X op afbetaling voor mijzelf. In het voorjaar van 2018 sloot ik een derde unlimited contract incl. nw iPhone X af, voor mijn andere dochter. So far so Good.Tijdens de zomer van 2018 kwam ik onder beschermingsbewind (níet vanwege mijn 3 abo’s!) en sprak met mijn bewindvoerster af dat de contracten bij Tele2 onveranderd zouden doorlopen en dus ook maandelijks betaald zouden worden. Totaal plm 180€ per maand, tot op de dag van vandaag wordt alles netjes betaald en heb verder ook nooit geen problemen hiermee gehad bij Tele2.Toen in sept. 2019 de nw. iPhone 11 uitkwam mocht ik met twee vd drie contracten verlengen en heb dat ook gedaan, 2x unlimited incl. 2 x iPhone 11 op afbetaling. Deze verlenging heb ikzelf kunnen uitvoeren, ondanks dat ik onder bewind stond, overigens wél met haar
Ik heb per ongeluk 2x een bestelling geplaatst voor wen abonnement, omdat 1x se betaling niet was gelukt en ik geen bevestiging heb gehad via de mail. 1 bestselling is wel betaald. Hoe kan ik de dubbele bestellingzsm annuleren?
Hi,Ik heb ongeveer een half uur geleden een abbo + toestel besteld en betaald maar heb helemaal geen bevestigingsmail ontvangen. Is dit normaal?
Goede middag, 16 maart heb ik een iPhone 14 besteld via de site van Tele2 de volgende dag zou dit toestel bezorgd worden via tele 2 echter is dit toestel nooit aangekomen. Een uur nadat ik de bestellong had geplaatst had ik tevens gebeld, want ik wilde de looptijd van 2 jaar wijzigen naar maandelijks opzeggen. Er werd mij verteld dat dit mogelijk is maar eerst het toestel moest afwachten. Het toestel zou 17 maart bezorgd moeten worden maar is niet geleverd, niemand had aangebeld. Volgens de track and trace van post NL is het toestel bezorgd bij mij thuis en ondertekend met een valse handtekening van mijn initialen en handtekening. Ik ben naar het dichtstbijzijnde post NL punt geweest, deze gaven aan het ook niet te hebben. Post NL gebeld, deze zeiden dat het wel bezorgd is maar dat is dus niet zo. Verder konden ze geen informatie geven, omdat dit vis Tele2 moest gaan. Tele 2 had ik direct 17 maart ook gebeld dat ik geen toestel had ontvangen zij gaven aan even te wachten. Twee dagen e
Begin februari kreeg ik dan bericht dat ik mijn abonnement weer kon verlengen, top dacht ik even een nieuw telefoontje uitzoeken en ik kan weer 2 jaar vooruit! Verlenging via telefoontje klantenservice gedaan, type telefoon doorgegeven en de verlenging was vlot klaar. 2 dagen later werd mijn nieuwe telefoon al keurig bezorgd en kon ik deze in gebruik nemen! Helaas een enorme tegenvaller van de telefoon, deze beviel niet. Contact met Tele2 opgenomen en was geen probleem via retourprocedure en retourformulier het toestel terug gestuurd, hier kon een aantal dagen overheen gaan en daarna kon de nieuwe verlenging van start gaan en een ander toestel worden uitgezocht. Netjes bevestiging gekregen dat mijn toestel in goede staat was ontvangen en ook werd de thuiskopieheffing netjes teruggestort. Maar toen begon het probleem een verlenging lukte niet want stond nog niet goed in het systeem en er moest een speciaal specialcasusteam naar kijken want er stond nog een bkr registratie op de terug ge
Telefoon besteld op 17-01 en verzonden op 18-01. Zou de volgende dag geleverd worden tussen 15:30 & 17:30. Rond 16:30 kreeg ik de melding bezorging is mislukt. Vervolgens is het pakket terug geweest naar het sorteercentrum. De volgende dag (20-01) om 11:01 kreeg ik weer de melding dat het pakket onderweg is. Deze status staat er tot op de dag van vandaag nogsteeds. Meerdere keren contact gehad met PostNL en die geven aan dat het toch wel is geleverd 20-01 om 11:49. Meerder keren naar het PostNL punt geweest waar het zou moeten liggen en die hebben het pakket niet. Ondertussen afgelopen maandag 23-01 een onderzoek laten starten. Tot op heden geen antwoord gehad van Tele2. Meerdere keren gebeld ook en die geven aan ‘mijn collegas zijn ermee bezig’. Ook nogmaals contact gehad met PostNL en die geven aan niks van een onderzoek te zien. Ik krijg totaal geen informatie. Ook gevraagd of ik al een ander toestel kan ontvangen en dat ‘kan’ niet totdat het onderzoek is afgerond. Ik kan en mag
Hoi, vandaag heb ik mij door de telefoon laten verlengen. Alleen had ik hier nog niet over nagedacht. Graag zou ik het willen Annuleren.dit had ik telefonisch al gedaan en werd bevestigd door de medewerker en heb een annuleringsmail ontvangen. MAAR tot mijn verbazing is er een half uur later toch een verlening gedaan. Zonder dat ik iemand heb gesproken. Nu kan ik niemand bereiken.
Erg jammer dat er op jullie website staat dat het geld binnen 14 dagen word teruggestort . Nu zijn we 18 dagen verder en nog steeds niks terug gekregen. Nadat we tele2 gebeld hebben kregen we te horen dat we teruggebeld zouden worden om te kijken wat er mis is gegaan . Word niet teruggebeld.Morgen is het vrijdag en gaan we het weekend in waarschijnlijk zal het weer niet overgemaakt worden en kunnen we weer wachten tot na het weekend.Maar als je je abbo niet optijd betaald dan krijg je problemen erg jammer dit, maar jullie kunnen zolang erover doen als jullie zelf willen.Maar na al de klachten hier gelezen te hebben zal het nog wel ff duren voor we het geld terug krijgen .
Beste Tele2, Mijn geduld raakt op en de frustratie groeien met de dag. Momenteel wordt door de slechte assistentie van de klantenservice van jullie probleem, mijn probleem gemaakt.De telefonische klantenservice lijken of geen verstand van zaken te hebben of komen met valse hoop. Ik ben het beu en wil dat het probleem wordt opgelost, hopelijk kan er via deze weg vaart worden gemaakt. Op 1 juni 2021 heb ik besloten mijn abonnement te verlengen bij Tele2. Nieuw toestel met abonnement besteld via de website, betaalinstructies via de mail opgevolgd en een aanbetaling gedaan via iDeal. Echter, ontving ik niet de vervolgmail voor het plannen van de bezorging van mijn toestel. Met enige argwaan ontving ik uiteindelijk de volgende dag de mail voor het plannen van de bezorging om er vervolgens achter te komen dat mijn betaling kwijt is. Het geld is van mijn rekening afgeschreven (naar het rekeningnummer van TELE2) maar de transactie is kwijt. Na herhaaldelijk contact te hebben gezocht met de kla
Hi, I’ve trying to transfer my phone to Tele2 this week via phone with a costumer agent and via Internet. However, I got rejected, but I don’t have an email with any information or any other form of communication. Could you help me? Context I don’t have a permanent contract with any other companyI do not have debts with any other company or business I am not new in the Netherlands and all my legal stuff is ok
Ik heb 23 januari 2021 een bestelling geannuleerd. De annulering is al meer dan twee weken geleden verwerkt, maar ik heb nog steeds mijn geld niet terug. De klantenservice verwacht dat ik nogmaals twee weken, dus in totaal ongeveer een maand, ga wachten op een terugbetaling van €833,38. De termijn van twee weken is op zich al erg lang. Om nog eens twee weken te wachten is echt belachelijk. Wanneer krijg ik nou MIJN geld terug?
Wanneer word mijn geld teruggestort? Wil graag opnieuw bestellen bij Tele2 maar niet tot ik mijn geld teruggestort heb..
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.