Hallo allemaal ongeveer 5 weken geleden had ik de Iphone 14 pro max besteld. Nu krijg ik ineens om 01:24 uur een mail met mijn bestelling is geannuleerd. Verder staat er geen reden bij waarom het geannuleerd is, alleen een lijst met de mogelijke oorzaak. Gezien het wij nu in de feestdagen zitten is het ook niet mogelijk om te bellen. Dit vind ik enorm vervelend, vooral omdat ik 4-6 weken moest wachten op een telefoon die nu niet komt. Mocht het zo zijn dat ik het wel opnieuw mijn bestelling kan laten plaatsen, moet ik dan weer 4-6 weken wachten? En hoe zit het met het geld dat ik al vooraf had betaald?
Als de verkoper annuleert krijg je binnen 14 dagen een eventuele aanbetaling terug op je bankrekening. Wordt het exacte model wat je had besteld nog steeds aangeboden?
Hallo allemaal ongeveer 5 weken geleden had ik de Iphone 14 pro max besteld. Nu krijg ik ineens om 01:24 uur een mail met mijn bestelling is geannuleerd. Verder staat er geen reden bij waarom het geannuleerd is, alleen een lijst met de mogelijke oorzaak. Gezien het wij nu in de feestdagen zitten is het ook niet mogelijk om te bellen. Dit vind ik enorm vervelend, vooral omdat ik 4-6 weken moest wachten op een telefoon die nu niet komt. Mocht het zo zijn dat ik het wel opnieuw mijn bestelling kan laten plaatsen, moet ik dan weer 4-6 weken wachten? En hoe zit het met het geld dat ik al vooraf had betaald?
Goedemorgen allemaal,
Ik heb op 1 december 2022 ook de Iphone 14 pro besteld en betaald. Kreeg ook een bericht dat de bestelling geannuleerd is en dat de betaling teruggestort zal worden. Vandaag is het 19 januari 2023nog steeds geen geld ontvangen. Ik heb in de tussentijds divers keren contact gehad met Tele2,
die allemaal beloofden dat het goed komt. Niet dus. Het is voor Tele2 heel moeilijk om geld terug te storten. Zeer slechte ervaring dus, zeker omdat het om een hoop geld gaat.
Hey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.