De Tele2 community stopt op dit domein
Benieuwd wanneer je jouw toestel ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Vind het hier!
Recent actief
Goedenavond,Ik heb al verschillende pogingen gedaan om een toestel -wat ik bij een abonnement besteld heb- te retourneren.Maar ondanks diverse beloftes heb ik nog steeds geen mail ontvangen om het terug te sturen. Inmiddels raak ik hier behoorlijk geïrriteerd van, maar maak ik mij ook zorgen. Het geld wat ik betaald heb, heb ik dus nog niet terug en ik kan ook geen nieuw toestel/abonnement regelen omdat dit nog niet afgehandeld is.Ook loop ik inmiddels het risico dat ik straks ineens geen abonnement meer heb en mijn telefoonnummer kwijt ben, wat grote gevolgen kan hebben voor mijn bedrijf. Wanneer wordt dit nu eindelijk opgepakt en opgelost?
Hallo, ik wil graag weten wanneer ik een bericht kan ontvangen dat mijn telefoon bezorgd wordt. Bestelnummer is 76415497
Hey ik heb zondag mijn iphone 14 pro 128gb goud besteld omdat die direct leverbaar was maar ik heb geen bericht van postnl of iets gehad wanneer krijg ik hem ongeveer binnen ? Bestelnummer: 77104798
Goeieavond , Ik heb een paar uur geleden een bestelling geplaatst gaat over de iPhone 14 plus paars, ik werd door gestuurd naar de iDeal link om te betalen alleen werd het best snel afgesloten , waardoor er stond 'Winkelmand’ leeg.alleen kwam ik er achteraf achter dat ik de verkeerde e-mail heb ingevuld ‘tyronvalentino14@gmail.dom’ nu is mijn vraag of de bestelling is gelukt ? Kan namelijk veder niks vinden heb ook niks gekregen via de sms vandaar dat ik het maar zo probeer. hoop snel reactie te krijgen.
Hi, I have placed an order for a phone + subscription. I see now a better deal for the subscription (free 5G network)while placing the order I have asked the attendant that if a better deal came (for Black Friday for instance) if I could change the subscription while keeping the same order - as I order the iPhone 14 pro and there is a delivery time. He confirmed that was possible while I still haven’t received the phone and before activate the new subscription.now I have contacted Tele2 for that and they say this is not possible! Only way would be to cancel this order and get back to the end of the line for the iPhone.Thanks!is this really the case? Can I change for the current subscription being sold or it is not possible at all ( i felt for a lie of a agent to sell me the phone?)?
Hi, Ik heb gisteren een nieuwe telefoon besteld. Alleen is de ideal betaling is mislukt. De link zegt nu sinds gisteren avond om het over een uur opnieuw te proberen. Kunnen jullie dit fixen?
Goedemiddag, Ik heb laatst mijn S22 Ultra gepreordered, maar toen die geleverd werd heb ik de galaxy buds pro niet erbij gekregen. Wat wel op de site stond. Ontvang ik deze nog?
Beste medewerker Tele2,Ik merkte dat er ongewenst een extra abonnement bij Tele2 werd afgeschreven van mijn rekening.Dat bleek een nummer te zijn dat mij niet bekend was en ik ook niet bewust ben aangegaan.Na telefonisch overleg werd mij gezegd een procesverbaal op te maken via politie op 0900-8844.Terwijl ik gewoon van dit abonnement af wil desnoods met een gedeeltelijke kosten van mijn kant.Dat is toch niet te veel gevraagd van Tele2 ? Toch ook wel raar dat je niet op een fatsoenlijke manier met Tele2 contact kunt hebben via mail, en dit probleem netjes en snel op te lossen. Ik ben nog steeds erg verbaast dat dit zo kan ?Gelukkig is nummer wel afgesloten en nooit gebruikt !Nog steeds blijf ik ondanks dat Tele2 beloofd heeft toch facturen te krijgen met zelfde gegevens.Allemaal erg vervelend en onnodig, dus graag een oplossing.Kenmerk bij Tele2 : 2223/1.21200100.
Ik heb per ongeluk bij mijn bestelling (verlenging) een verkeerde afleveradres opgegeven (verhuisd sinds juni). Contact opgenomen met Tele2 die zeggen dat ik dit bij POSTNL moet wijzigen. En POSTNL zegt dat ik het bij Tele2 moet wijzigen. Waar kan ik dit goed doorgeven? Krijg van niemand een duidelijk antwoord.
Goedendag, Ik heb een lopend sim only abonnement (tm september 2022). Nu kan ik al verlengen aldus Tele2 (als in de optie is er als ik bij mijn abonnementen kijk). Hiervoor wil ik een nieuw abonnement met een nieuwe iPhone. Is het dus mogelijk dat ik een nieuwe telefoon bestel en abonnement maar niet dubbel hoef te betalen, als in twee abonnementen tegelijkertijd. Of wordt mijn huidige abboneemtn overgezet naar het nieuwe abonnement?
Gisterenavond na verlenging met toestel alsnog geannuleerd via de link naar de AMP groep ivm de late levering eind volgende week. Dit werd namelijk anders voorgespiegeld tijdens gesprek met klantenservice.🤔Daarna via Belsimpel alsnog verlenging met toestel geactiveerd en afgerekend( want die leveren wel de volgende dag…😃.). nu dus niet……Want status bij Belsimpel staat schijnbaar nog op goedkeuring van Tele2. Hoe lang gaat het duren voordat de administratie bij Tele2 de zaken verwerkt heeft? Ben nu een dag verder en nog steeds in de wacht.☹️( nog afgezien van de € 450,= die ik al had overgemaakt naar Tele2…😡).
In juni 2019 heb ik een 24 maanden abonnement genomen voor de Samsung Galaxy S8+ en in januari 2021 heb ik een 24 maanden abonnement genomen voor de Samsung Galaxy S21+. Hoezo staat er in mijn Tele 2 app dat mijn abonnement start in september 2021 en verloopt tot augustus 2024?
Ik heb op zondag mijn bestelling geanuleerd van mijn iphone icm abbonement in de mail van amp staat dat ik ook nog een bevestiging vanuit tele 2 moet ontvangen maar heb deze helaas nog niet ontvangen.
Hi! I am a former Tele2 customer who cancelled their subscription as I thought I was leaving Amsterdam. However, this turned out not to be the case. I came back and want to switch to a different service provider (Simyo), as well as keep my number.The problem: I am not sure if I still own my number. Simyo said that they would SMS me in order to confirm the number porting, but I haven't received any messages. I also have no service on my Tele2 sim. I really need to keep this number, as I have used it for a year with everything I've signed up for in the Netherlands, and needing to switch numbers would be a huge pain.Tele2 employees… Is there any way I can still keep my former number while switching to the new service provider? Please help, I need to activate my sim as soon as possible and I cannot do that without completing the number porting :/ thank you!
Hello, my contract will end in January, therefore I can already renew it. My question is that if I renew the contract with a phone will I get the phone now, or in January?
Ik heb gisteren verlengd met een nieuwe telefoon die ik direct volledig wilde betalen. Helaas is de betaling mislukt. Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice en ze zei dat ik dezelfde dag een mail zou krijgen met een link om als nog te betalen omdat de bestelling wel doorgekomen was Die heb ik nog niet gekregen en ook tussen mijn facturen zie ik niets. Als ik kijk bij nieuw abonnement zie ik het abonnement wel, alleen gaat dat pas in op 29 december ipv van 14 september??!! Gaat dit nu wel goed komen en hoe lang duurt het voordat ik de betaallink krijg?
Op de tele2 site staat dat de 200€ extra inruilactie bij de flip4 tot 2 October loopt. Na het lezen van de Samsung voorwaarden en contact met Samsung via whatsapp, blijkt dat de actie tot 4 september loopt en niet tot 2 October. Dus de info op de tele2 site is incorrect. Als dit niet wordt gewijzigd zou het zelfs misleidend genoemd kunnen worden om hogere verkoopaantallen te krijgen. Graag opheldering van Tele2 aangezien Tele2 verantwoordelijk is voor de info op hun site!!! En dus niet verwijzen naar de Samsung site want Samsung is heeft geen invloed op de Tele2 site.
Hallo,Ik heb een sim only abonnement afgesloten maar wil deze graag annuleren. Heb afgelopen zaterdag al gebeld maar werd mij verteld dat het niet zomaar mogelijk is een sim only bestelling te annuleren. Hij vertelde mij een retourformulier in te vullen en dat heb ik gedaan maar alsnog word er niks geannuleerd of überhaupt ergens op gereageerd. Wat kan ik het beste doen nu?
Mijn nieuwe telefoon abonnement is 30 augustus ingegaan. Wat wordt van deze maand precies gefactureerd. In totaal is het precies 1 dag geweest, en zal vanaf 1 september weer een nieuwe maand ingaan. Hoe wordt deze ene dag berekend en gefactureerd?
Er zou vandaag wat bezorgd moeten worden met amp levering. Nu weet ik niet wat dat is want heb mijn simkaart al binnen
Vandaag een mail gekregen van PostNL waarin staat dat mijn toestel (iphone 13) is bezorgt. Bovendien is er ook nog eens getekend terwijl de bezorger niet bij mijn deur is geweest. PostNL spreekt de bezorger aan en doet er verder niks mee en TELE2 gaat een onderzoek starten wat nog even kan duren. Mijn nieuwe abbonement is gestart en de toestel is zoek.Ik wil tele2 vragen om af te zien van deze diefstalgevoelige bezorgmethode waarbij de bezorger zelf een krabbeltje kan zetten en aan kan geven dat het pakketje is bezorgd. Ik moet vervolgens deelnemen aan een onderzoek om te bewijzen dat ik de toestel niet heb ontvangen.
zo’n 10 weken geleden heeft m’n partner wat problemen gehad met het verlengen van haar abonnement.Na een telefoontje met een van de medewerkers was er beloofd dat er binnen 2(!) weken de aanbetaling van het verkeerde abonnement teruggestort zou worden.Ondertussen 10 weken later, tig telefoontjes verder en nog steeds geen enkel bedrag binnen en worden er loze beloften gedaan dat dit zo “snel mogelijk” opgelost zou worden. @Tele2, hoe gaan jullie dit nu oplossen en wanneer krijgen wij nu eindelijk ons geld terug, zonder dat we dit gaan escaleren
Bij het bestellen van mijn telefoon is er iets mis gegaan bij de betaling. Hierdoor heb ik dus een tweede bestelling geplaatst waarbij de betaling wel succesvol is doorgekomen (ik heb de telefoon ook al ontvangen).Van de mislukte bestelling krijg ik toch nog een verzoek om de openstaande bestelling te betalen. Dit is natuurlijk niet meer nodig. Moet ik deze annuleren of wordt het vanzelf geannuleerd omdat er niet wordt betaald? Als ik het moet annuleren, hoe moet ik dat dan doen?
Hallo, ik heb een abonnement dat maandelijks opzegbaar is. Kan ik zo een abonnement ook verlengen met een toestel, of moet ik dan eerst mijn maandelijkse abonnment opzeggen?
Ben al dagen bezig met het verlengen van mijn Tele2 abonnement bij Belsimpel, want Tele2 laat van Belsimpel weten dat de hoogte van mijn toestelbundel is afgewezen, omdat er onvoldoende kredietruimte is. Belsimpel kan er niets aan doen, omdat ze die check niet doen, daarom stel ik mijn vraag hier. Kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand kan zijn?2 jaar geleden heb ik voor de eerste keer een abonnement afgesloten bij Tele2, ook via Belsimpel in de tussentijd is er in de financiële situatie niets veranderd Vorige week wilde ik een nieuwe verlenging met toestel regelen, maar dat wordt dus afgewezen het nieuwe abonnement heeft een lagere toestelbundel dan mijn huidig abonnement (loopt af op 13 aug) Eigen creditcheck bij Tele2 gaat goed via BKR een kredietoverzicht gevraagd, daar stond een onterecht krediet open van een oude bankrekening, dit heb ik afgelopen weekend laten sluiten (en staat als gesloten bij BKR) alle rekeningen betaal ik op tijd, ook die bij Tele2. Nooit een aanm
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.