beantwoord

Onbewust mobiel contract afgesloten

  • 19 October 2022
  • 1 reactie
  • 73 x bekeken

Beste medewerker Tele2,

Ik merkte dat er ongewenst een extra abonnement bij Tele2 werd afgeschreven van mijn rekening.

Dat bleek een nummer te zijn dat mij niet bekend was en ik ook niet bewust ben aangegaan.

Na telefonisch overleg werd mij gezegd een procesverbaal op te maken via politie op 0900-8844.

Terwijl ik gewoon van dit abonnement af wil desnoods met een gedeeltelijke kosten van mijn kant.

Dat is toch niet te veel gevraagd van Tele2 ? 

Toch ook wel raar dat je niet op een fatsoenlijke manier met Tele2 contact kunt hebben via mail, en dit probleem netjes en snel op te lossen. Ik ben nog steeds erg verbaast dat dit zo kan ?

Gelukkig is nummer wel afgesloten en nooit gebruikt !

Nog steeds blijf ik ondanks dat Tele2 beloofd heeft toch facturen te krijgen met zelfde gegevens.

Allemaal erg vervelend en onnodig, dus graag een oplossing.

Kenmerk bij Tele2 :  2223/1.21200100.

 

icon

Beste antwoord door eric 19 October 2022, 21:26

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Als er sprake is van identiteit diefstal is het zeker nodig om aangifte te doen. Misschien gaan die lui wel meer met jouw gegevens afsluiten. 

Met zo'n aangifte kunnen providers je vast verder helpen.

Reageer