Skip to main content

Ik heb per ongeluk bij mijn bestelling (verlenging) een verkeerde afleveradres opgegeven (verhuisd sinds juni). Contact opgenomen met Tele2 die zeggen dat ik dit bij POSTNL moet wijzigen. En POSTNL zegt dat ik het bij Tele2 moet wijzigen. 

 

Waar kan ik dit goed doorgeven? Krijg van niemand een duidelijk antwoord.

Ik denk dat dit een kwestie wordt van bestelling annuleren en opnieuw beginnen. 


Hey Kishen,

Zowel wij als PostNL kunnen het bezorgadres niet meer aanpassen. Volgens de PostNL website, kun je als het goed is wel je bestelling nog bij een PostNL-punt laten bezorgen. Laat je het ons weten of het is gelukt? 😄

Groetjes,

Marciano


Beste Marciano,

 

Ik kan de afleveradres niet aanpassen zie printscreen.

 

Moet de order geannuleerd worden? Juiste adres gegevens staan wel in mijn Tele2 account en deze heb ik ook al doorgegeven aan jullie klantenservice, als het goed is zie je hier een aantekening van.

 

Hoor het graag wat ik nu moet doen.

 

Groeten,

 

Kishen


Als het pakje niet wordt aangenomen gaat het terug naar de verzender. Dan wordt het 'vanzelf'  geannuleerd.  Maar stel je voor dat het eerst naar een lokaal postkantoor gaat als er niemand thuis is, dan kun je het alsnog daar ophalen.


Reageer